یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را 10روزه بگیرید

مهدوي

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰


مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه 195رگولاتوری به کمتر از 10روز خبر داد.

وایمکس نیوز- حسن مهدوی با اشاره به سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ‌دهی این سامانه کوتاه‌تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا 15 روز بود، در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از 10 روز است.

وی درباره سامانه 195 توضیح داد: با سامانه 195 مردم در هر جای ایران می‌توانند درخواست‌هایی را که از اپراتورها دارند از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که مورد رضایتشان نیست شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارند و افراد از طریق سامانه می‌توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می‌رود و افراد باید طی مدت 10 روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می‌رود و سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و جواب رد یا قبول درخواست‌کننده را می‌دهد.

به گفته، مهدوی، سامانه 195 از سال 1390 راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال 1390میانگین شکایات ثبت‌شده در این سامانه 100 مورد در سال و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات بالای 400 روز بود، پرونده‌ها طولانی می‌شد و بعضی‌ها بیش از یک سال زمان می‌بُرد، اما در حال حاضر با فرآیندهای انجام‌شده، با میانگین حدود 20 هزار شکایت در سال زمان پاسخگویی ربه کمتر از 10 روز رسیده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو