معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات رادیویی تاکید کرد: در صورتی که سطح کیفیت سرویس پایینتر از سطح کیفیت مقرر شده در توافقنامه سطح خدمات یا SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.
حسن رضوانی در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بر این اساس اپراتور نمیتواند بهطور مکرر سطح کیفیت سرویس را پایین آورده و خسارت پرداخت کند.
وی با تاکید بر اینکه فروش سرویس اینترنت بیکیفیت ممنوع است ابراز کرد: پهنای باند فروخته شده بهصورت اختصاصی به مشترکین توسط شرکتهای ارائهکننده سرویس باید بهصورت شبانهروزی در اختیار آنها باشد.
او ادامه داد: اگر پهنای باند بهصورت اشتراکی به مشترکین فروخته شود، باید برمبنای نرخ اشتراک توافق شده در قرارداد بین مشترک و شرکت ارائهدهنده سرویس، به مشترک ارائه شود.