شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
قبض-تلفن
پرداخت قبض

صورتحساب تلفن خود را غیرحضوری پرداخت کنید

مخابرات منطقه تهران از مشتریان خواست صورتحساب تلفن خود را به صورت غیر حضوری و ماهیانه پرداخت نمایند.

ادامه مطلب

پیامک

پیامک قبض تلفن به چه شماره‌ای ارسال می‌شود؟

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره تلفن ثابت بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و پرداخت نشود،‌ تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود و با حذف قبوض کاغذی،‌ افراد باید تلفن همراه خود را در سامانه مخابرات وارد کنند تا صورتحساب ماهانه به آن‌ها ارسال شود.

ادامه مطلب

قبض تلفن

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد

درصورت عدم پرداخت قبض ۲۰ هزار تومانی،‌ تلفن‌ قطع می‌شود

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران،‌ صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و پرداخت نشود،‌ تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود.

ادامه مطلب

سرویس های ویژه تلفن

هزینه تلفن ثابت ماهانه پرداخت شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می‌شود و مشترکان به صورت ماهانه پرداخت کنند.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

امکان مشاهده آنلاین صورتحساب تلفن ثابت درپرتال مخابرات

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند صورتحساب خود را از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

در سراسر کشور

قبوض کارکرد تلفن ثابت از دوره بعد حذف مي شود

مدير کل ارتباطات و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران اعلام کرد در راستاي نهادينه‌سازي فرآيندهاي دولت الکترونيک، از دوره آينده و همزمان با سيکل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت کامل حذف خواهد شد.

ادامه مطلب

قبض تلفن

پاسخ مخابرات به ابهام در پرداخت قبوض تلفن ثابت

مشتریان تلفن ثابت می‌توانند به منظور دریافت و پرداخت صورتحساب دوره جاری خود با سامانه‌های تلفنی 1818و 2000تماس حاصل کنند.

ادامه مطلب

قبض آبونمان

روش‌هاي پرداخت قبض تلفن همراه؛ کدام بهتر است؟

هريک از اپراتورهايي که سيم‌کارت‌هاي دائمي دارند، براي پرداخت قبوض خود راه‌کارهايي را در نظر گرفته‌اند؛ اين امکانات شامل سامانه‌هاي الکترونيکي، کدهاي دستوري، تلفن‌بانک و اپليکيشن‌هاي پرداخت مي‌شود که البته برخي از اين امکانات از نظر مشترکان روش‌هاي بهتر و آسان‌تري براي پرداخت هستند.

ادامه مطلب

قبض تلفن

هزينه هاي ثابت در قبض مشترکين تلفن ثابت

بامجوز کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، شرکت مخابرات مجاز شده است حدي از مکالمه را به عنوان حداقل در نظر گيرد تا اگر مشترکي از خط خود استفاده نمي‌کند، با پرداخت اين رقم بخشي از هزينه‌هاي مربوط به نگهداري خط اوتامين شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

عوامل بالا رفتن مبلغ قبض‌هاي تلفن ثابت

سرويس‌هاي ارزش افزوده تلفن کدامند؟

برخي مشترکان تلفن ثابت نسبت به اين موضوع که در قبض‌هاي آنها بندي به عنوان سرويس‌هاي ارزش افزوده ذکر شده و رقمي به اين بخش اختصاص يافته اظهار گلايه مي‌کنند. معمولا اين افراد بدون داشتن اطلاعات لازم اين سرويس‌ها را مورد استفاده قرار داده‌ و در نهايت ملزم به پرداخت هزينه‌هاي مربوطه شده‌اند.

ادامه مطلب