یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
هزينه-اينترنت
سرعت اينترنت

امکان تماشاي روزانه 5 ساعت ويديو براي کاربران

تغيير پرداخت هزينه اينترنت از ميزان مصرف به سرعت

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به لزوم تغيير در تعرفه‌ شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت براي مهاجرت به سمت اينترنت نامحدود در راستاي پرداخت هزينه بر اساس سرعت و نه ميزان مصرف، گفت: در حال حاضر مبناي محاسبه ما اين است که کاربر مي‌تواند تا پنج ساعت روزانه تماشاي ويديو داشته باشد و تنها براي مصرف بيشتر بايد هزينه اضافي بپردازد.

ادامه مطلب

موبايل

بسته‌هاي تخفيفي اپراتورها حذف شد

مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با بررسي عملکرد سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: ارزان کردن هزينه اينترنت، بسته‌هاي تخفيفي اپراتورها را حذف کرد و تصميم رگولاتوري در لغو بسته‌هاي تخفيف مکالمه، رقابت را از بين برد.

ادامه مطلب

اينترنت

هزينه اينترنت در ايران دو برابر افغانستان و 3500 برابر ژاپن است

اينترنت از نگاه بسياري از کارشناسان بين ?? دستاورد برتر بشر پس از زبان، آتش، چرخ، برق و ... قرار دارد، زيرا سبب ايجاد بزرگترين تحول در زندگي و ارتباطات شده است و اما ايران در کجاي اين معادله قرار دارد.

ادامه مطلب

پهناي باند

عرضه سامانه‌اي براي کاهش پهناي باند و هزينه اينترنت در کشور

رئيس پارک علم و فناوري خراسان جنوبي از طراحي سامانه‌اي براي استفاده از اينترنت خبر داد و گفت: بهره برداري از اين سامانه موجب کاهش پهناي باند و هزينه‌هاي استفاده از اينترنت خواهد شد.

ادامه مطلب

اينترنت

هزینه‌های سربار صدها شرکت کوچک مانع کاهش قیمت اینترنت

چرا فروش WIMAX کم است؟ این نشان می‌دهد قیمت‌ها بالاست. انتظار این است که هزینه ماهانه اینترنت برای هر کاربر، کمتر از10هزار تومان باشد، ولی هم‌اکنون اگر بخواهیم اینترنت 128 کیلو بیت اختصاصی بگیرید، حدود چند صد هزار تومان است. کدام خانواده ایرانی می‌تواند این هزینه را بدهد؟

ادامه مطلب

وزيرارشاد

مطالبات فعالان رسانه‌هاي ديجيتال از مديران دولت يازدهم

ايران بي‌قانون‌ترين فضاي مجازي را دارد

تعدد نهادهاي تصميم‌گير در حوزه فيلترينگ، بي‌حساب و کتابي هزينه اينترنت، رويکرد تکذيبي قطعي يا اختلال اينترنت در مواقع خاص، برخورد نابرابر قضايي با رسانه‌هاي بر خط و مکتوب از جمله گلايه‌هاي صنف رسانه‌هاي ديجيتال بود.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

خرج‌تراشي «اينترنتي» گوشي‌ براي مشترک

برخي مشترکان از ديدن هزينه اينترنت در قبض موبايل و از اين همه اينترنتي که مصرف کرده‌اند تعجب مي‌کنند حال آنکه گوشي‌هاي هوشمند براي بروز رساني برنامه‌ها به صورت خودکار به اينترنت متصل مي‌شوند و هزينه‌تراشي مي‌کنند.

ادامه مطلب

دکترسليماني

نياز به 15 ميليون خط ADSL

هزينه اينترنت براي خانواده ها ارزان شود

رئيس کميته فناوريهاي نوين مجلس ايجاد 15 ميليون خط اينترنت پرسرعت ظرف يک سال آينده را ضروري عنوان کرد و گفت: مشکل فعلي اينترنت محدوديت در سرعت دسترسي نيست بلکه بازار اينترنت کشور مشکل دارد.

ادامه مطلب