دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ويندوز
ويندوز

ويندوز خود را سريعا آپديت کنيد

آسيب‌پذيري جديدي در ويندوز کشف شده که امکان شنود ارتباطات را براي مهاجمان فراهم مي‌کند و به همين دليل توصيه شده کاربران اين سيستم عامل، سريعا اقدام به به‌روزرساني کنند.

ادامه مطلب

ويندوز 10

ويندوز به خط پايان نزديک مي‌شود؟

به نظر مي‌رسد که مايکروسافت قصد دارد جايگزين بهتر و کارآمدتري را براي سيستم ويندوز معرفي کند.

ادامه مطلب

ويندوز

ویندوز اسرارآمیز کلود از راه می رسد

ویندوز کلود نامی است که در فایل‌های سیستمی ویندوز به روز شده 10 پنهان شده و استفاده از چنین نام گذاری خبر از عرضه سیستم عاملی جدید از سوی مایکروسافت می دهد.

ادامه مطلب

ويندوز 10

ويندوز را بي دردسر به روز کنيد

بسياري از کاربران ويندوز در زمان به روزکردن اين سيستم عامل و نصب وصله هاي جديد با مشکلاتي مواجه شده اند، اما ابزار جديد مايکروسافت مي تواند اين مشکل را حل کند.

ادامه مطلب

مايکروسافت ويندوز - تلفن همراه

سقوط سهم ویندوزفون در اروپا و آمریکا، روزهای بد ویندوزفون ادامه دارد

Kantar در جدیدترین گزارش خود سهم سیستم عامل های گوشی های هوشمند را در کشور های مختلف منتشر کرده است که این آمار نشان دهنده ی کاهش بیش از پیش سهم سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت است.

ادامه مطلب

اندرويد

ویژگی هیجان انگیزی که اندروید بعدی را به سیستم عامل ویندوز شبیه می کند

با نوار جدیدی که به استانداردهای طراحی متریال گوگل اضافه شده است که با این کار ظاهر اندروید بیش از هر زمانی به سیستم عامل iOS اپل شبیه خواهد شد. اما بد نیست بدانید که در جدیدترین نسخه توسعه دهندگان اندروید N ویژگی دیگری نیز مشاهده شده است که علاوه بر جذابیت بسیار زیاد، می تواند اندروید را به یک کپی متریال از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت تبدیل کند.

ادامه مطلب

ويندوز - لپ تاپ

تعداد کاربران ویندوز 10 از مرز 200 میلیون گذشت

بدون شک ویندوز 10 را باید یکی از بهترین و موفق‌ترین ویندوزهای تاریخ مایکروسافت دانست که تا حدود زیادی توجه بسیاری از کاربران را از ویندوز 7 دور کرد و یاد و خاطره‌ی روزهای اوج ویندوز 7 را به دست فراموشی سپرد.

ادامه مطلب

اينترنت

5 ترفند ساده در ویندوز که شما را به کاربری حرفه ای تبدیل می کند

همه این نکته را قبول دارند که سیستم عامل ویندوز پر کاربرد ترین سیستم عامل جهان است و می توان آن را محبوب ترین سیستم عامل هم در نظر گرفت. خیلی از کاربران هستند که سال هاست از نسخه های ویندوز استفاده می کنند و شاید بسیاری از ما خودمان را حداقل درباره استفاده از ویندوز حرفه ای بدانیم. اما آنقدر نکته ها و ترفند های ریز در ویندوز وجود دارند که برای یاد گرفتن همه آنها مدت ها زمان لازم است. در ادامه قصد داریم 5 ترفند ساده را آموزش دهیم که با دانستن آنها نه تنها می تواند بهتر و راحت تر از ویژگی های ویندوز استفاده کنید، بلکه می توانید تبدیل به یک کاربر حرفه ای هم بشوید! برای یاد گرفتن این 5 ترفند با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

ويندوز

روند تکامل ویندوز را در یک گالری مشاهده کنید

از زمان عرضه اولین نسخه از ویندوز تا به حال چیزی حدود 30 سال گذشته است. مدت زمان زیادی است و بدون شک تغییرات بسیار زیادی هم در ظاهر و هم در عملکرد این سیستم عامل محبوب اتفاق افتاده است.

ادامه مطلب

مايکروسافت

مایکروسافت هم گوشی‌های ویندوزی را کنار گذاشت

به نظر می‌رسد حتی شرکت بزرگی همچون مایکروسافت نیز در توسعه سیستم عامل ویندوز موبایل شکست خورده است.

ادامه مطلب