یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
پيامک‌هاي-تبليغاتي
پيامک تلفن ثابت

برخورد با پيامک‌هاي تبليغاتي که از رو نرفته‌اند

در حالي که ارسال پيامک تبليغاتي انبوه بدون اجازه مشترک ممنوع شده بود، رگولاتوري با اعلام اسامي شرکت‌هاي متخلفي که همچنان امکان ارسال پيامک انبوه را داشتند، از برخورد با اين شرکت‌هاي متخلف خبر داد.

ادامه مطلب

گوشي

تماس‌های تبلیغاتی دست‌بردار نیستند!

اگرچه علی‌رغم کاهش پیامک‌های تبلیغاتی هنوز هم این شیوه‌ی تبلیغات برای کسب‌وکارها کاملا از بین نرفته، اکنون تماس‌های تبلیغاتی هم به آن‌ها اضافه شده و به اذعان مشترکان، طی چند ماه گذشته نیز افزایش یافته‌اند.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

تبليغات از بين‌ نمي‌روند، از پيام به تماس تبديل مي‌شوند!

در حالي که با پيگيري‌ اعتراضات مشترکان نسبت به پيامک‌هاي تبليغاتي از تعداد آنها کاسته شده اما اين بار تماس‌هاي تبليغي هستند که جاي پيامک‌ها را گرفتند و زماني که منتظر تماس مهمي هستيد، با تماس يک پيام‌ ضبط شده تبليغاتي مواجه مي‌شويد.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

آب پاکی که روی پیامک‌های تبلیغاتی ریخته شد

در حالی که کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغات خود راه‌هایی مانند ارسال پیامک از شماره‌های شخصی و ثابت را برگزیده بودند، اکنون با راه‌اندازی سامانه ۱۹۵، امکان شکایت از شماره‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی، ثابت و سرشماره‌های دیگر نیز فراهم شده و مشترکان با استفاده از این سامانه می‌توانند امکان قطع سرویس ارسال پیامک از این شماره‌ها را فراهم کنند.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

سردرگمی مشترکان در مواجهه با برخی پیامک‌های تبلیغاتی

گوشی‌های تلفن همراه از خصوصی ترین حوزه‌های زندگی هر شهروند در عصر جدید محسوب می شوند. خطوط تلفن همراه با خطوط فضای مجازی بسیار تفاوت دارد. این‌که مدام از طریق پیامکی تبلیغاتی روی خط تلفنمان به ضیافت دروغین برنده شدن یک دستگاه BMW دعوت شویم آزاردهنده خواهد بود.

ادامه مطلب

حسين فلاح

رئیس رگولاتوری خبر داد:

راه‌اندازی سامانه شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: سامانه پیامکی 195 برای ساماندهی و دریافت شکایت مشترکین اپراتورهای تلفن همراه درباره قطع پیامک های انبوه تبلیغاتی که از سیم کارت های شخصی ارسال شده است، به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

پيامک‌هاي تبليغاتي صداي وزير ارتباطات را هم درآورد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به ساماندهي فضاي مجازي براي بهره‌گيري کسب‌وکارها، از ايجاد سامانه‌اي براي دريافت گزارشهاي آنلاين شکايات مزاحمتهاي ناشي از پيامکهاي تبليغاتي خبر داد.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

پيامک‌هاي تبليغاتي؛ همچنان با طعم اجبار!

اگرچه با آگاهي مشترکان از نحوه‌ غيرفعال کردن پيامک‌هاي تبليغاتي، موج نارضايتي‌ها از پيامهاي وقت و بي‌وقت فروکش کرده، اما همچنان پيامک‌هايي هستند که با توجيه ارائه خدمات اپراتور و حمايت از برخي طرح‌هاي تبليغاتي، براي مشترکان ارسال مي‌شود و اين موضوع اعتراضهايي را سبب شده است.

ادامه مطلب