پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
کارخانجات-مخابراتی-ایران
خودرو الکتریکی

رونمایی از نخستین خودرو الکتریکی هوشمند با پلتفرم ملی

کارخانجات مخابراتی ایران قبل از پایان سال ۱۴۰۰ از خودرو الکتریکی هوشمند با پلتفرم ملی، محصول مشترک این کارخانه با خودروسازان جنوب و دانشگاه صنعتی شیراز رونمایی می کند.

ادامه مطلب

دکتر نصیری

رونمایی از کتاب مانائی در آیین پنجاه و پنجمین سال تاسیس ITMC

در آیین پنجاه و پنجمین سال تاسیس شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از کتاب " مانائی " با محتوای تاریخچه ، توانمندی ها ، راز ماندگاری ، چشم انداز و برنامه های آتی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رونمایی شد.

ادامه مطلب

itmc

بزرگترین قرارداد ITMC در نیم قرن گذشته منعقد شد

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران قراردادی به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با شرکت تامین و توسعه مراکز داده ای نوین منعقد کرد.

ادامه مطلب

itmc

خروج کارخانه آی‌تی‌ام‌اسی از ورشکستگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خروج کارخانه ‌مخابراتی ایران از ورشکستگی و بازسازی آن خبر داد و گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارخانه نوآوری در محل سابق این کارخانه با تغییر ماموریت آغاز به کار کرده است.

ادامه مطلب

هوبر

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ITMC با شرکتHOUBER

تفاهم نامه همکاری شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت قطری هوبر اینترنشنال در زمینه توسعه محصولات IOT و Smart City به امضاء رسید.

ادامه مطلب

itmc

بنابی معاون وزیر ارتباطات در سفر به شیراز

خدمت رسانی به مردم تا پایان دولت ادامه دارد

​معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان فارس اکوسیستم نوآوری این استان را در جایگاه و وضعیت مناسبی ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

itmc

آغازهمکاری شرکت های Safeway System و ITMC بعنوان شرکای تجاری

مدیرعامل کارخانجات مخابرایی ایران اعلام کرد : شرکت های Safeway Inspection System Company Limited و ITMC با امضای تفاهم نامه ای، همکاری خود را بعنوان شرکای تجاری در عرضه محصولات دوطرف در کشور مقصد آغاز کرده اند.

ادامه مطلب

itmc

افزایش سرمایه نماد ITMC با کسب مجوز از سازمان بورس

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بزودی مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از سازمان بورس و اوراق بهادار را خواهد گرفت.

ادامه مطلب

دکتر نصیری

ساخت سامانه کنترلر بار سرمایشی در کارخانجات مخابراتی ایران

سامانه ی کنترلر بار سرمایشی و کنترلر کنتور با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و صیانت از منابع برق و گاز کشور و ایجادصرفه اقتصادی برای مصرف کنندگان خانگی و صنعتی در کارخانجات مخابراتی ایران طراحی و ساخته شد.

ادامه مطلب

گفتگوی جهرمی در باره ITMC

نظر وزیر ارتباطات در باره ITMC

وزیر ارتباطات در گفتگوی زنده خبری مرکز فارس گفت: امروزه یکی از بزرگترین کارخانه های نو آوری ایران درشیراز درشرکت ITMC دایر شده است که به دستور رییس جمهور افتتاح شد.

ادامه مطلب