جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آغازهمکاری شرکت های Safeway System و ITMC بعنوان شرکای تجاری

itmc

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵:۰۳


مدیرعامل کارخانجات مخابرایی ایران اعلام کرد : شرکت های Safeway Inspection System Company Limited و ITMC با امضای تفاهم نامه ای، همکاری خود را بعنوان شرکای تجاری در عرضه محصولات دوطرف در کشور مقصد آغاز کرده اند.

تیک نیوز- دکتر نصیری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارخانجات مخابراتی ایران دراین زمینه گفت : شریک تجاری ITMC، یک شرکت درسطح ملی با تکنولوژی بالا است که در تولید تجهیزات بازرسی امنیتی و تجهیزات EOD  تخصص دارد و بزرگترین تولید کننده اسکنر چمدان اشعه ایکس مبتنی بر سیستم لینوکس، با گسترده ترین خط تولیددر چین محسوب می شود .

نصیری گفت: این همکاری مبتنی بر منافع دو سویه و با هدف توزیع محصولات یکدیگر همراه با پشتیبانی مدام العمر در کشورهای مقصد برای هردوشرکت خواهد بود.

مدیرعامل ITMC گفت : Safeway System در صنعت امنیت، محصولاتی چون ردیاب فلزیاب، فلزیاب دستی، ردیاب مواد منفجره و مواد مخدر، ردیاب مایعات خطرناک، سیستم بازرسی خودرو، بلوک سد جاده و دستگاه دفع مواد منفجره و غیره تولید و ارائه می دهد که مورد استفاده ی آن در فرودگاه ها، سازمان ها، هتل ها و مراکز حساس امنیتی وکنترل امنیت می باشد.

نصیری گفت : براساس این تفاهم نامه، کارخانجات مخابراتی ایران نیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی و تجهیزاتIOT در ایران، محصولات دانش بنیان و سامانه های مرتبط با اینترنت اشیاء خود را توسط شرکت Safeway System دربازار های مقصد عرضه خواهد کرد.

نصیری افزود : در این تفاهم نامه مدت فعالیت فاز اول دوسال در نظر گرفته شده است که با ارزیابی این دوره قابل تمدید برای طرفین خواهد بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو