چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگترین قرارداد ITMC در نیم قرن گذشته منعقد شد

itmc

پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹:۱۲


شرکت کارخانجات مخابراتی ایران قراردادی به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با شرکت تامین و توسعه مراکز داده ای نوین منعقد کرد.

تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، دکتر رح الله نصیری مدیر عامل ITMC با اعلام این خبر افزود :قرارداد با شرکت تامین و توسعه مراکز داده ای نوین به دلیل گستردگی فعالیت های این شرکت در سراسر کشور، یکی از بزرگترین قراردادهای تولید تجهیزات و برای کارخانجات مخابراتی یک توفیق بزرگ است که این مهم به زودی عملیاتی می شود.

دکتر نصیری گفت: ارزش این قرارداد ۷۸ میلیون درهم (۶۰۰ میلیارد تومان) و موضوع آن تامین تجهیزات مراکز داده مورد نیاز اپراتور مخابراتی کشور می باشد که بین شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ی تجهیزات مخابراتی و بزرگترین شرکت دانش بنیان کشور  و شرکت توسعه مراکز داده ای نوین بعنوان تامین کننده و بزرگترین شرکت دانش بنیان تولیدی کشور منعقد می گردد.

وی گفت: قرارداد مذکور در طول بیش از نیم قرن از حیات شرکت کارخانجات مخابراتی ایران ، به عنوان بزرگترین قرارداد منعقد شده محسوب می شود

دکتر نصیری امضای این قرارداد و قرارداد های پیش رو را مایه خیر و برکت برای صنعت کشور دانست و ابراز امیدواری کرد، با عملیاتی شدن این قرارداد، مسیر توسعه ی کارخانجات مخابراتی به نحو مطلوب و با شتاب بیشتر دنبال گردد .

وی تصریح کرد : مهمترین برنامه ما افزایش ظرفیت ها و توانمندی شرکت برای حضور پرقدرت در بازار صنعت کشور است و سال پیش رو سال شکوفایی ITMC خواهد بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال

نظرات ارسال شده :

جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲:۰۴
این موفقیت را به مدیر عامل محترم ITMC و کارکنان آن شرکت تبریک میگم .ان شاالله این قرارداد مایه خیر و برکت برای کشور و همه هموطنان عزیز باشد .
۰          ۰

اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو