شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اختلال-اينترنت
اينترنت

اختلال در ارتباط اينترنت پرسرعت (ADSL) مخابرات منطقه تهران

به منظور برگردان و ارتقاء تجهيزات، اينترنت پرسرعت (ADSL) در منطقه 5 مخابراتي دچار اختلال مي شود.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

طی اطلاعیه ای

وزارت ارتباطات اختلال اینترنت در ایران را تکذیب کرد

همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی ارایه کرد.

ادامه مطلب

اينترنت

ضد و نقيض‌؛ از فيلترينگ تا اختلال

اختلالات اينترنتي، مشکلات بازي‌هاي رايانه‌اي يا فيلتر شدن سايت‌ها و بازي‌هاي آنلاين براي کاربر نهايي تفاوتي ندارد و آنچه که او احساس مي‌کند، دست نيافتن به هدف مورد نظر است.

ادامه مطلب

جهرمي

اختلال درشبکه اينترنت کشور شايعه است

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت، بروز اختلال در شبکه اينترنت کشور را رد کرد و گفت: هيچ گونه مشکل و اختلالي در شبکه اينترنت کشور رخ نداده و شايعه مي باشد.

ادامه مطلب

جهرمي

معاون وزير ارتباطات اعلام کرد

راهکار کاهش تاثيرات مخرب اختلال اينترنت تهران

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به تغيير استراتژي اين شرکت در راستاي شفاف‌سازي و انتشار کيفيت شبکه، راه‌اندازي مراکز تبادل ترافيک و تمرکززدايي را در کاهش تاثيرات مخرب اختلال اينترنت تهران موثر دانست و کيفيت را از مولفه‌هاي لازم به عنوان پيشران در تامين محتواي اينترنت اعلام کرد.

ادامه مطلب

باند پهن - فناوري

توضیح زیرساخت به منتقدان ظرفیت اینترنت

طی هفته‌های گذشته برخی شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت از کاهش ظرفیت پهنای باند خود و اختلالات متعدد در دریافت پهنای باند خبر داده اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ایرانسل اختلال در خدمات دیتا را تائید کرد؛ مشکل ربطی به ما ندارد

ایرانسل در واکنش به اخبار مربوط به اختلال در خدمات دیتای این اپراتور با تائید تلویحی این اختلال اعلام کرد که در حال پیگیری موضوع هستند.

ادامه مطلب

اينترنت

گزارش‌های غیررسمی از اختلال گسترده اینترنت/ شرکت زیرساخت تکذیب می‌کند

براساس گزارش‌های رسیده، از حدود 4 روز پیش چندین استان کشور با اختلال اینترنت مواجه هستند و این اختلال برای حدود 7 شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت محسوس است.

ادامه مطلب

تلگرام

دلایل اختلال در تلگرام

مشکلات پیش آمده در ترکیه و در عین حال به روزرسانی‌های سخت افزاری، دلیل کندی و اختلال دسترسی ایرانی‌ها به تلگرام اعلام شده است.

ادامه مطلب

وزيرارشاد

مطالبات فعالان رسانه‌هاي ديجيتال از مديران دولت يازدهم

ايران بي‌قانون‌ترين فضاي مجازي را دارد

تعدد نهادهاي تصميم‌گير در حوزه فيلترينگ، بي‌حساب و کتابي هزينه اينترنت، رويکرد تکذيبي قطعي يا اختلال اينترنت در مواقع خاص، برخورد نابرابر قضايي با رسانه‌هاي بر خط و مکتوب از جمله گلايه‌هاي صنف رسانه‌هاي ديجيتال بود.

ادامه مطلب