جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با تبلت جديد سامسونگ آشنا شويد

تبلت

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲:۰۰


همين هفته‌ي پيش بود که آژانس TENAA مستقر در کشور چين به تبلت جديد سامسونگ با نام Galaxy Tab S2 8.0 دست پيدا کرد. خبري که بازتاب زيادي در رسانه‌ها داشت و باعث شد همه از برنامه‌ي اين شرکت کره‌اي براي ساخت تبلت جديدش با خبر شوند.

وايمکس نيوز- اين خبر در حالي منتشر شده که گويا سامسونگ تبلت ديگري را هم با نام Galaxy Tab S2 9.7 در دست ساخت دارد. اين دو محصول از نظر ظاهري شباهت‌هاي زيادي به‌هم دارند. هم‌چنين هر دوي آن‌ها خيلي باريک طراحي شده‌اند و ضخامت‌شان 5.5 ميليمتر است. هم‌چنين بر اساس اطلاعات منتشر شده هر دو تبلت بالا رده هستند و قرار است جايگزين‌هايي‌ براي Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 باشند.
 
                                
 
اما به‌تازگي تصاويري از Galaxy Tab S2 8.0 در يک سايت فرانسوي ‌ديده شده است. براساس تصاوير منتشر شده به‌نظر مي‌رسد اين تبت يک صفحه‌ي ‌نمايش  Super AMOLED با وضوح تصوير 2048×1536 ‌و تراکم پيکسلي 320ppi داشته باشد. براي اين تبلت يک پردازنده‌ي 64بيتي اگزينوس 7420 ‌هم در نظر گرفته شده است که هشت‌ هسته دارد و در گوشي‌هاي Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge از آن استفاده شده است. اين پردازنده 2.1 گيگاهرتز سرعت دارد و چيپ گرافيکي Mali-T760 را هم در کنارش مي‌بيند.
 
                                
از ديگر ويژگي‌هاي اين تبلت مي‌توان به 3 گيگابايت رم و 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي اشاره کرد. اين تبلت از کارت‌هاي حافظه‌ي تا 128 گيگابايتي هم پشتيباني مي‌کند. دوربين اصلي اين دو تبلت 8 مگاپيکسلي است و براي آن‌ها يک دوربين 2.1 مگاپيکسلي سلفي هم درنظر گرفته شده است. اندرويد 5 هم به‌صورت پيش فرض روي اين تبلت‌ها نصب شده و کاربران مي‌توانند از آن استفاده کنند.
منبع: ديجي کالا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو