شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ترمينيشن
زارعيان

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات اعلام کرد:

اختصاص 10 درصد از درآمد ترمینیشن به اپراتورها

بر اساس مصوبه کاهش هزینه‌های مکالمات بین‌الملل رگولاتوری، تمامی اپراتورها ملزم شدند از اول آذرماه سال جاری تعرفه مکالمات بین‌الملل خود را براساس تعرفه‌های جدید محاسبه کنند، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران درباره نحوه محاسبه تعرفه مربوط گفت: این تعرفه به خود شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط است و ما دخالتی در این محاسبه نداریم و مبلغ اعلام شده را در صورتحساب مشترکانمان اعمال می‌کنیم.

ادامه مطلب

خسروي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت

15پرونده کلان قاچاق مکالمات تشکيل شده است

به گفته مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت، در حال حاضر 15 پرونده کلان در حوزه ترمينيشن در حال بررسي است و به دليل ايجاد هماهنگي‌هاي خوب با پليس فتا و مراجع قضايي قاچاقچيان مکالمات شک نکنند که اشد مجازات در انتظار آنها است.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

اگر در مزایده ترمینیشن تخلفی شده باشد، دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری مزایده ترمینیشن از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و در پی آن انتقاد برخی شرکت های فعال در حوزه اینترنت از برگزاری این مزایده اعلام کرد: در صورت بروز تخلف، دستگاه های نظارتی این موضوع را بررسی خواهند کرد.

ادامه مطلب

خسروي

مدیرعامل شرکت زیرساخت در گفت و گو با وایمکس نیوز:

تلفا و تفتان هنوز می‌توانند مجوز تلفن اینترنتی دریافت کنند

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مذاکرات برای واگذاری مجوز اوریجینیشن به تعاونی‌‌های تلفا و تفتان همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب

مطهري

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی:

ابطال مزایده ترمینیشن مشکلی از شرکت های اینترنتی حل نمی کند

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ابطال مزایده ترمینیشن مشکلی از شرکت های اینترنتی حل نمی کند و باید در این زمینه چاره ای دیگر اندیشید.

ادامه مطلب

voip

دبیر انجمن شرکت های اینترنتی استان فارس:

مزایده ترمینیشن مردود است

دبیر انجمن شرکت های اینترنتی استان فارس اعلام کرد: مزایده ترمینیشن که از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد مرود بوده و مورد تایید نیست.

ادامه مطلب

 پورنگ نيا

پورنگ نيا:

تبادل ترافيک ترمينيشن به 7 شرکت داخلي سپرده مي شود

معاون شرکت ارتباطات زيرساخت در مورد نتايج مزايده ترافيک ترمينيشن گفت: تبادل ترافيک تلفن اينترنتي وارده بين الملل به 7 شرکت داخلي سپرده مي شود.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...