شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دبیر انجمن شرکت های اینترنتی استان فارس:

مزایده ترمینیشن مردود است

voip

جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸:۰۰


دبیر انجمن شرکت های اینترنتی استان فارس اعلام کرد: مزایده ترمینیشن که از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد مرود بوده و مورد تایید نیست.

وایمکس نیوز - طالب شرفی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: مزایده انتخاب پیمانکار تلفن اینترنتی فقط مربوط به ترمینیشن بوده، اما هم اکنون اورجینیشن با کد‌های کشوری و ترانزیت ترافیک به موارد موضوع مزایده اضافه شده است.
وی با بیان اینکه در زمینه اورجینیشن قرار بود شرکت های فعال عضو دو تعاونی تفتان و تلفا فعالیت و با شرکت ارتباطات زیر ساخت همکاری داشته باشند، گفت: تمامی این شرکت‌ها آمادگی فعالیت خود را در این زمینه اعلام کرده بودند.
وی ادامه داد: دراین زمینه بین شرکت‌های عضو دو تعاونی و شرکت ارتباطات زیر ساخت در زمینه مسایل امنیتی ومسایل ملی مذاکرات و توافقاتی صورت گرفته بود و فقط در این میان در خصوص قیمت گذاری اختلاف نظراتی وجود داشت که قابل حل بود.
شرفی با بیان اینکه بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تلفن اینترنتی در این زمینه گله مند هستند، گفت: اعضای دو تعاونی حمایت خود را در این زمینه از انجمن شرکت‌های اینترنتی اعلام می‌کنند و برای حل این موضوع تلاش خواهند کرد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو