شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شبکه-اجتماعي
اينستاگرام

کسب و کارهاي اينستاگرامي سر و سامان پيدا مي‌کنند

به نظر مي‌رسد که شبکه اجتماعي اينستاگرام قصد دارد به توسعه يک اپليکيشن مجزا و مستقل به منظور خريد محصولات توسط کاربران بپردازد.

ادامه مطلب

فيس بوک

فیس بوک وجود ۲۷۰ میلیون حساب جعلی را تایید کرد

شبکه اجتماعی فیس بوک تایید کرده که حدود ۲۷۰ میلیون حساب کاربری جعلی در این سایت وجود دارد. رقم اعلام شده توسط فیس بوک بیشتر از برآوردهای قبلی است.

ادامه مطلب

فيس بوک

بازي فيس بوکي بچه‌ها را به فرار از دست والدين تشويق مي‌کند

به تازگي بازي جنجالي و نامناسبي از طريق شبکه اجتماعي فيس بوک منتشر شده که نوجوانان را به فرار از منزل و دو روز گم شدن تشويق مي کند.

ادامه مطلب

فيس بوک

مقابله فيس‌بوک با صفحات منتشر کننده اخبار دروغين

فيس بوک مي‌گويد به مالکان صفحاتي در اين شبکه اجتماعي که براي انتشار اخبار دروغ به کار گرفته مي شوند اجازه خريد آگهي تبليغاتي نمي‌دهد.

ادامه مطلب

Polygram

اين شبکه اجتماعي براي کاربران ايموجي مخصوص مي سازد

به تازگي شبکه اجتماعي جديدي ساخته شده که به کاربران خود اجازه مي دهد با توجه به حالات صورتشان، ايموجي هاي مخصوص خود را توليد کنند.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

اعلام آمادگي مديران «توئيتر» براي مذاکره با ايران

وزير پيشنهادي ارتباطات و فناوري اطلاعات دولت دوازدهم از اعلام آمادگي مديران شبکه اجتماعي «توئيتر» براي پيگيري خواسته هاي ايران در جهت فعاليت اين سرويس دهنده خارجي در کشور خبر داد.

ادامه مطلب

فناوري

بلندگویی که شبکه اجتماعی می شود

شرکت آمازون قصد دارد تا قبل از پایان سال 2017میلادی مدل جدیدی از بلندگوی هوشمند خود موسوم به اکو را عرضه کند که با استفاده از آن می توان با افراد دیگر در ارتباط بود.

ادامه مطلب

فيس بوک

فیسبوک و هوش مصنوعی به کمک کاربران آسیب‌پذیر می‌آیند

شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است که در تغییراتی جدید با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سعی دارد آن دسته از کاربران خود را که ممکن است قصد خودکشی داشته باشند، شناسایی کرده و شرایط را برای ارائه خدمات مشاوره به آنها فراهم کند.

ادامه مطلب

توئيتر

افراد منع شده از توئيتر امکان بازگشت به آن را ندارند

توئيتر ابزاري را به اين شبکه اجتماعي اضافه کرده است که از ايجاد حساب‌هاي کاربري جديد توسط افراد منع شده از استفاده از اين سايت جلوگيري و جستجوي ايمن را در آن ممکن مي کند.

ادامه مطلب

اسنپ چت

اسنپ برای خدمات کلود 400 میلیون دلار به گوگل می‌پردازد

شرکت اسنپ طراح برنامه گپ وشبکه اجتماعی اسنپ چت طی پنج سال آینده حداقل دو میلیارد دلار به گوگل برای دسترسی به خدمات کلود می پردازد.

ادامه مطلب