شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

افراد منع شده از توئيتر امکان بازگشت به آن را ندارند

توئيتر

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸:۰۰


توئيتر ابزاري را به اين شبکه اجتماعي اضافه کرده است که از ايجاد حساب‌هاي کاربري جديد توسط افراد منع شده از استفاده از اين سايت جلوگيري و جستجوي ايمن را در آن ممکن مي کند.

وايمکس نيوز- ابزار جستجوي ايمن توييتر ، ميزان نمايش محتواي بلوکه شده را به حداقل مي رساند تا اين نوع محتوا که معمولا شامل فحاشي و توهين هستند در معرض ديد کاربران قرار نگيرند.

توييتر چند ماه قبل روش هاي جديدي را ابداع کرد تا کاربران بتوانند پست ها و محتواي ارسالي نامناسب را از دسترس خارج کرده و سپس آنها را گزارش کنند. حالا با ارائه امکانات و ابزار جديد اين شرکت يک گام ديگر به پيش نهاده تا توييتر را پالايش کند و دسترسي و نمايش محتواي نامناسب را به حداقل برساند.

مديران توييتر مي گويند تلاش دارند مدافع آزادي بيان باشند و در عين حال جلوي سوءاستفاده از سايت ياد شده و همين طور آزار و اذيت ديگر کاربران را بگيرند. توييتر قول داده تا جلوي فعاليت کاربران نامناسب را در اين سايت بگيرد تا ديگر کاربران با محتواي ارسالي نامناسب آنها برخورد نداشته باشند.

بنابراين افرادي که به طور دائمي از توييتر حذف شده باشند، شانسي براي فعاليت مجدد در آن نخواهند داشت و با توجه به سوابقشان نمي توانند حساب هاي کاربري جديدي خلق کنند. توييتر فهرستي از اين افراد را خلق کرده و در صورت جستجوي توييتر هم محتواي خلق شده توسط آنها را نمايش نمي دهد.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو