شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

بازي فيس بوکي بچه‌ها را به فرار از دست والدين تشويق مي‌کند

فيس بوک

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰


به تازگي بازي جنجالي و نامناسبي از طريق شبکه اجتماعي فيس بوک منتشر شده که نوجوانان را به فرار از منزل و دو روز گم شدن تشويق مي کند.

وايمکس نيوز- بازي ياد شده در بسياري از کشورهاي دنيا و از جمله انگليس جنجال به راه انداخته و موجب تنش در خانواده ها شده است.

تا به حال بچه هاي کم سن وسال و حتي بچه هاي 14 ساله نيز در اين بازي که به چالش 48 ساعته مشهور شده، مشارکت کرده اند و برخي از آنها هم با اجراي گروهي اين بازي صدها نفر از والدين را تا سرحد مرگ ترسانده اند.

در جريان اين بازي بچه ها به مدت دو روز خود را از چشم والدين مخفي کرده و همه راه هاي تماس با خود را قطع مي کنند و ناگهان دوباره خود را به والدين نشان مي دهند. افرادي که بتوانند اين بازي را براي موارد بيشتري اجرا کنند و هر بار والدين خود را به پرس و جو در مورد خود در فيس بوک وادار کنند، امتياز بيشتري دريافت مي کنند.

چند سال قبل هم اجراي بازي مشابهي به نام Game of 72 در شمال اروپا متداول شده بود که باعث ترس و وحشت تعداد زيادي از والدين شد. در جريان بازي يادشده نوجوانان همديگر را به اجراي چالش غيب شدن از منزل به مدت 12، 24 يا 72 ساعت دعوت مي کردند.

منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو