شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

کسب و کارهاي اينستاگرامي سر و سامان پيدا مي‌کنند

اينستاگرام

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶:۰۰


به نظر مي‌رسد که شبکه اجتماعي اينستاگرام قصد دارد به توسعه يک اپليکيشن مجزا و مستقل به منظور خريد محصولات توسط کاربران بپردازد.

وايمکس نيوز- شنيده‌ها و گزارشهاي منتشر شده حاکي از آن است که شبکه اجتماعي اينستاگرام تصميم گرفته است اپليکيشن جداگانه و مستقلي را توسعه و ارائه دهد تا کاربرانش بتوانند به راحتي محصولاتي را که توسط فروشندگان فعال در صفحات مجازي اينستاگرام عرضه مي‌کنند، خريداري و تهيه کنند.

اين اپليکيشن که ظاهرا IG Shopping نام دارد، به کاربران اينستاگرام اين امکان را مي‌دهد تا درباره محصولات مورد نظر خود به جستجو بپردازند و پس از کسب اطلاعات و جزييات دقيق و مربوطه در صورت تمايل، آن را خريداري کنند. البته اين در حاليست که اينستاگرام همچنان از پاسخ به اين سوال که آيا اين خبر حقيقت دارد يا خير، خودداري کرده است.

يکي از دلايلي که تاکنون اينستاگرام به صورت رسمي از توسعه اين اپليکيشن چيزي به زبان نياورده است آن است که هنوز کار توسعه و تکميل آن به پايان نرسيده و ممکن است قبل از اجراي نهايي و رسمي آن به کلي لغو شود. اين در حاليست که بسياري از صاحبان کسب و کار و تاجران بر اين باورند که اپليکيشن مذکور قادر خواهد بود جايگاه مهمي در تجارت الکترونيک براي خود دست و پا کند.

هم‌اکنون بالغ بر 25 ميليون کسب و کار در پلتفرم شبکه اجتماعي اينستاگرام در سراسر جهان درحال  فعاليت هستند که حدودا بيش از 2 ميليون کسب و کار در زمينه تبليغات اينستاگرامي فعاليت مي‌کنند. براساس آمار، از هر 5 کاربر اينستاگرام حداقل 4 نفر از آنها يکي از صفحات کاربري مربوط به کسب و کارهاي اينترنتي را دنبال (فالو) کرده است که اين رقم خود نشان دهنده ميزان بالاي استقبال از خريد و فروش‌هاي اينستاگرامي است و شانس کسب درآمد از اين پلفترم را به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌دهد.

با توجه به آنکه اکثر کسب و کارهاي اينترنتي از اينستاگرام براي تبليغات و عرضه و معرفي محصولات جديد خود استفاده مي‌کنند بنابراين راه‌اندازي يک اپليکيشن جداگانه از سوي اينستاگرام مي‌تواند تا حد زيادي به مديريت کسب و کارهاي اينترنتي و بهبود شرايط به نفع صاحبان آنها کمک کند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو