شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اين شبکه اجتماعي براي کاربران ايموجي مخصوص مي سازد

Polygram

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸:۰۰


به تازگي شبکه اجتماعي جديدي ساخته شده که به کاربران خود اجازه مي دهد با توجه به حالات صورتشان، ايموجي هاي مخصوص خود را توليد کنند.

وايمکس نيوز- به نقل از انگجت، به تازگي شبکه اجتماعي جديدي ساخته شده که ويژگي هاي هوشمند و جالبي دارد. اين شبکه که Polygram نام دارد، قابليت رديابي حالات صورت را دارد. به اين ترتيب کاربران آن مي توانند هر پيام را با توجه به حالات صورت خود پاسخ دهند. در اين شبکه اجتماعي افراد به جاي گزينه «پسند» (لايک) مي توانند ميان مجموعه اي از عکس العمل ها، گزينه مورد نظر خود را انتخاب و منتشر کنند.

پلي گرام  ايموجي هاي مبتني بر حالات صورت را به وسيله يک شبکه عصبي مصنوعي مي سازد. اين شبکه حرکات صورت کاربر را رديابي و ايموجي همخوان با عکس العمل آنان را  انتخاب مي کند. جالب آنکه کاربران مي توانند از ايموجي هايي که ساخته اند در شبکه هاي اجتماعي ديگر استفاده کنند.

ويژگي ديگر اين شبکه اجتماعي شامل فيلترهايي است که فرد را زيباتر مي کند يا صداي او را تغيير مي دهد. اين ويژگي ها توسط جراحان زيبايي ساخته شده اند. همچنين پلي گرام به کاربران خود گزينه هاي تحليلي مانند مکان را نشان مي دهد.

هرچند شبکه هاي اجتماعي جديد رقابت سختي پيش رو دارند، اما به نظر مي رسد پلي گرام با وجود ويژگي هاي تازه و جذابش، مخاطبان را به خود جذب کند. نسخه iOS اين اپليکيشن به تازگي عرضه شده است.

منبع:مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو