شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-ملي-اطلاعات
کابل

دبير شوراي عالي فضاي مجازي مطرح کرد

تأکيد جدي بر اجراي شبکه ملي اطلاعات/غرب چرا جستجوگرها را تحريم نکرد؟

دبير شوراي عالي فضاي مجازي با تاکيد بر اجراي شبکه ملي اطلاعات گفت: جلسات فشرده اي با وزارت ارتباطات براي پياده سازي اين پروژه ملي داريم و از آن حيث که خواسته رهبري است به هيچ عنوان از آن کوتاه نمي آييم.

ادامه مطلب

اينترنت اشياء - شبکه

وزیر ارتباطات خطاب به مجری شبکه ملی اطلاعات:

آقای جهانگرد! شبکه ملی اطلاعات را سریع‌تر رونمایی کنید

وزیر ارتباطات خطاب به مجری شبکه ملی اطلاعات گفت: اگرچه وی شخصی ایده‌آل‌گراست اما تقاضا دارم شبکه ملی اطلاعات هرچه سریع‌تر رونمایی و قابل استفاده برای مردم شود.

ادامه مطلب

شبکه - شبکه ملي اطلاعات

رئیس سازمان فناوری اطلاعات:

طرح کلی شبکه ملی اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی ارائه می شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: درحال هماهنگی های نهایی برای ارائه طرح کلی شبکه ملی اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی جهت کسب نظر آنها تا پایان سال جاری هستیم.

ادامه مطلب

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي

رئیس دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس :

برنامه شبکه ملی اطلاعات در نشست 2 روزه نهایی می‌شود

رئیس دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس از برگزاری نشست 2 روزه با هدف بررسی نهایی مطالعات مربوط به تدوین برنامه شبکه ملی اطلاعات به دعوت متولی و مجری این پروژه خبر داد.

ادامه مطلب

کسب و کار - فناوري - اولي قدم

پیاده‌سازی مقدمات فنی اجرای خدمات دولت الکترونیکی

به گفته معاون وزیر ارتباطات مقدمات فنی اجرای خدمات دولت الکترونیکی در حال پیاده سازی بوده و فرآیند آماده سازی بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و رویه های مورد نیاز در جهت توسعه خدمات الکترونیکی در حال پیگیری است.

ادامه مطلب

شبکه - کابل

معاون وزیر ارتباطات خبر داد؛

عقب ماندگی در تحقق برنامه پنجم توسعه برای شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به اهداف قانون برنامه پنجم توسعه، برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات پرظرفیت و دسترسی ۶۰ درصد خانوارها و ۱۰۰ درصد کسب‌وکارها به باندپهن، نرسیده ایم.

ادامه مطلب

شبکه - شبکه ملي اطلاعات - فناوري - کسب و کار

در لایحه دولت پیش‌بینی شد

بودجه ۶۴۰ میلیارد تومانی شبکه ملی اطلاعات در سال ۹۵

در لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور برای توسعه زیرساخت‌های خدمات و کاربردهای ICT و شبکه ملی اطلاعات مجموعا ۶۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

شبکه - شبکه ملي اطلاعات

عبور از زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات در برنامه ششم

برنامه ششم توسعه با پیش‌فرض وجود شبکه ملی اطلاعات تنظیم شده و با عبور از بحث زیرساخت‌های این شبکه که همچنان با ابهاماتی مواجه است؛ بحث خدمات الکترونیکی و محتوای قابل ارائه بر روی این شبکه را مد نظر قرار داده است.

ادامه مطلب

پول - الکترونيک

مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک:

نگاه ها به خدمات الکترونيکي کشور نيازمند به روزرساني است

مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک گفت: آمريکاي شمالي در سال 2016 در حوزه فناوري صنعت بانکداري حدود140ميليارد دلار هزينه کرد که اين ميزان در خاورميانه حدود 11ميليارد دلار بود که ساليانه نيز 1ميليارد دلار رشد دارد؛ اما نکته جالب اين است که اين ميزان در کشور ما حدود 3هزار ميليارد تومان است که رقمي بسيار ناچيز است.

ادامه مطلب

نصرالله جهانگرد

عقب ماندگی شبکه ملی اطلاعات به دولت قبل مربوط است

رییس سازمان فناوری اطلاعات با دفاع از وضعیت شبکه ملی اطلاعات گفت: عقب ماندگی در این حوزه به دلیل کارهای نکرده در دولت پیش است.

ادامه مطلب