شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-ملي-اطلاعات
محمدخسروي

مديرعامل شرکت سيمارايان شريف(تلوبيون):

بازيگران توليدمحتوا با شبکه ملي اطلاعات جان مي گيرند

درشرايط فعلي دولت وضعيت را براي شرکت ما که بازيگر کوچکي در زنجيره توليد محتوا است مشخص کرده و اين از مزيت هايي است که شبکه ملي اطلاعات و IXP ها براي ما داشته است.

ادامه مطلب

پورخصاليان

شبکه دسترسی پهن باند، گم شده شبکه ملی اطلاعات

وقتی که فرمول داهیانه اجرا شدن فاز اول تا سوم شبکه ملی اطلاعات را به صورت: «شبکه ملی اطلاعات= جمع دارایی های فاوای کشور» اعلام کردم، در تلگرامم دیدم مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفته: توسعه فیبرنوری یکی از شاخص های توسعه کشور است و ضروری است فیبرنوری به عنوان یکی از الزمات برای صدور پروانه ساختمان محسوب شود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

حفظ حريم خصوصي افراد در شبکه ملي اطلاعات

وزير ارتباطات در خصوص نگراني برخي مردم از نقض حريم خصوصي در شبکه ملي اطلاعات گفت: طبق قانون، هويت همه مصرف کنندگان تلفن و اينترنت مشخص است و هيچ ربطي به شبکه ملي اطلاعات ندارد.

ادامه مطلب

شبکه - دولت الکترونيک - اينترنت

دستاوردهای کوتاه‌مدت شبکه ملی اطلاعات

شبکه ملی اطلاعات در برنامه کوتاه‌مدت، دستاوردهایی را به همراه دارد و از جهت دسترسی به خدمات، مقرون به صرفه بودن، افزایش پوشش و افزایش کیفیت، با طی شدن فازهای سه‌گانه، تغییراتی نیز در این بخش‌ها حاصل می‌شود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

دستاوردهاي کوتاه‌مدت شبکه ملي اطلاعات

شبکه ملي اطلاعات در برنامه کوتاه‌مدت، دستاوردهايي را به همراه دارد و از جهت دسترسي به خدمات، مقرون به صرفه بودن، افزايش پوشش و افزايش کيفيت، با طي شدن فازهاي سه‌گانه، تغييراتي نيز در اين بخش‌ها حاصل مي‌شود.

ادامه مطلب

شبکه - اينترنت

فضای مجازی ملی؟

از زمانی که در سال 1962 فکر ایجاد یک شبکه جهانی در فضای مجازی مطرح شد تا کاربرانی که یکدیگر را نمی‌شناسند، بتوانند از داده‌های مشترکی استفاده کنند تا امروز که جهان روی انگشت اینترنت می‌چرخد، شرایط در کره خاکی در تمام وجوه آن، آنقدر تغییر کرده که اگر امکان بازگشت درگذشتگان چند دهه اخیر به زندگی میسر می‌شد، بدون تردید با آنچه روی زمین می‌دیدند، دچار شگفتی می‌شدند و احساس غربت‌زدگی می‌کردند.

ادامه مطلب

جهانگيري

معاون اول رئیس جمهور:

شبکه ملی اطلاعات سد راه دسترسی به اطلاعات نیست

معاون اول رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه شبکه‌ ملی اطلاعات سد راه دسترسی به اطلاعات نیست، گفت:‌ دولت تدبیر و امید از ابتدای کار خود به دنبال آن بوده که مردم به طور آزاد به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب

 نصرالله جهانگرد

جهانگرد:

طراحی شبکه ملی اطلاعات کامل شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات روز دوشنبه در یک نشست خبری اطلاع داد که طراحی شبکه ملی اطلاعات کامل شده است و پیاده سازی آن با جدیت دنبال می شود.

ادامه مطلب

سعيدرضا عاملي

تهدید از طریق اینترنت به مراتب بدتر از همه تحریم ها است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدرضا عاملی عضو شورای عالی فضای مجازی عملکرد این شورا را ضعیف توصیف کرد.

ادامه مطلب

فناوري - دولت الکترونيک

معاون سازمان فناوری اطلاعات:

بهره‌برداری پایلوت از شبکه ملی اطلاعات آغاز شد

معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: با راه‌اندازی چهار مرکز تبادل ترافیک عملاً بهره‌برداری پایلوت از شبکه ملی اطلاعات شروع شده است.

ادامه مطلب