جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه
دفاتر پيشخوان

ایجاد شبکه داخلی دفاتر پیشخوان دولت از طریق وایمکس ممکن است

نایب رییس کانون و رییس کمیته حقوقی دفاتر پیشخوان دولت اعلام کرد: درصورتی که پوشش دهی سرویس وایمکس در تمامی شهرها و روستاهای کشور کامل بود، امکان ایجاد یک شبکه داخلی در دفاتر پیشخوان دولت از طریق این سرویس در سراسر کشور میسرمی شد.

ادامه مطلب

مخابرات

در ایام نوروز؛

رگولاتوری بر شبکه اپراتورها نظارت می‌کند

رگولاتوری با پایش مستمر شبکه‌های اپراتورها و اعزام تیم‌های سیار برکیفیت شبکه‌ها در طول ایام نوروز نظارت می‌کند.

ادامه مطلب

عربستان

عربستان شبکه نسل چهارم راه اندازی می کند

شرکت موبی‌سرو (Mobiserve) که یکی از فراهم‌سازان معروف خدمات زیرساختی مخابراتی و خدمات فنی و مهندسی در خاورمیانه و آفریقا است از راه‌اندازی نخستین شبکه‌ نسل چهارم وایمکس-LTE در عربستان خبر داد و توسط شرکت‌های سامسونگ و هواوی برای راه‌اندازی این پروژه‌ بزرگی شرکت مخابراتی موبایلی(Mobily) عربستان انتخاب شده است.

ادامه مطلب

تلفن

اختلال در برخی از مراکز مخابراتی تهران به دلیل توسعه شبکه

عملیات کابل‌برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات ولیعصر (عج)، سیدالشهداء (ع)، مرحوم نهری، سلمان فارسی، پاسداران، شهید بخششی از تاریخ هفدهم اسفندماه آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

وايمکس

احتمال اختلال سرویس وایمکس مبین نت در ساعات بامدادی پنج شنبه

روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت اعلام کرد به دلیل ارتقای نرم افزار شبکه وایمکس این شرکت احتمال اختلال شبکه بین ساعات 2 تا 6 صبح روز پنج شنبه 5 اسفند 89 وجود دارد.

ادامه مطلب

مدیرعامل شرکت مبین نت خبر داد:

ایجاد شبکه بانکی با استفاده از فناوری وایمکس

مدیرعامل شرکت مبین نت با اشاره به گستردگی‌ شبکه وایمکس در سراسر کشور و اینکه به لحاظ دسترسی به شبکه سرعتش بیشتر از سایر فناوری‌هااست، گفت: در این بحث ما سعی‌مان بر این است در عین حالی که ارایه خدمات اختصاصی را به مشترکان می‌دهیم بتوانیم روی همان سرویس اینترنت را نیز به آنها بدهیم تا کاربران در آن واحد از دو دستگاه برای شبکه اختصاصی و شبکه اینترنت استفاده کنند.

ادامه مطلب

فيبر نوري

آیا هاب شدن ایران در منطقه یک رویاست؟

هفت بهره‌بردار مخابراتی طولانی‌ترین شبکه‌ نوری خاورمیانه را می‌سازند

هفت بهره‌بردار مخابراتی خاورمیانه به نام‌های اتصالات(امارات متحد عربی)، موبیلی(عربستان)، جردن تلکوم/اوجر(اردن)، شرکت مخابرات سوریه و سوپرآنلاین (ترکیه) از ساخت شبکه‌ای کابلی به طول 7 هزار و 750 کیلومتر به نام شبکه‌ کابلی منطقه‌ای (RCN) خبر دادند که پنج کشور مذکور را به هم می‌پیوندد.

ادامه مطلب

هک

تهدید معاون اول اوباما با شبکه بی‌سیم همسایه

سوءاستفاده یک هکر از شبکه بی سیم وای – فای همسایه‌اش برای انجام اقدامات خلافکارانه و تهدیدآمیز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آمریکایی داشته است.

ادامه مطلب

تزئيني

نگاهی به آینده شبکه‌های سیار با سرعتی معادل یک گیگابیت بر ثانیه

استفاده از فناوری‌های همراه نیازمند بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات خاصی است و طبیعی است که برای بهره‌مندی از مزایای نسل چهارم خدمات تلفن همراه نیز باید از امکانات ویژه‌ای استفاده کرد.

ادامه مطلب

خسروي

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

نگهداری شبکه زیرساخت کشور به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برگزاری مناقصه‌ به منظور نگهداری کل شبکه کشور از طریق پیمانکاران گفت: این کار با نظارت واحدهای استانی شرکت انجام می‌شود که تا حدود یک ماه آینده پیمانکاران جدید مستقر شده و مستقیما کار نظارت توسط واحدهای استانی و معاونت نگهداری زیرساخت انجام می‌‌شود .

ادامه مطلب