دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

نگهداری شبکه زیرساخت کشور به بخش خصوصی واگذار شد

خسروي

سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳:۰۰


مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برگزاری مناقصه‌ به منظور نگهداری کل شبکه کشور از طریق پیمانکاران گفت: این کار با نظارت واحدهای استانی شرکت انجام می‌شود که تا حدود یک ماه آینده پیمانکاران جدید مستقر شده و مستقیما کار نظارت توسط واحدهای استانی و معاونت نگهداری زیرساخت انجام می‌‌شود .

وایمکس نیوز - محمود خسروی، در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: این مناقصه حدود یک سال و نیم زمان برده است.

وی با بیان اینکه ترافیک بین شهری و بین استانی اپراتورها باید از مراکز راه دور زیرساخت ترانزیت شود، گفت: اپراتورها تنها به تبادل ترافیک در محدوده PC و یا یک SC از طریق مراکز ترانزیت خودشان مجاز هستند و ارتباط بین PCها و SCها باید از مراکز سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت عبور کند.

وی با بیان اینکه توسعه پهنای باند داخلی یکی از موضوعات و پروژه‌های مهم زیرساخت محسوب می‌شود، گفت: شرکت‌ ارتباطات زیرساخت بحث توسعه و افزایش پهنای باند را در دست انجام دارد و یکی دیگر از پروژه‌های مهم زیرساخت بحث دیتاسنتر ملی است که پیمانکار آن مشخص شده و این پروژه در سال 90 به بهره‌برداری می‌رسد.

خسروی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال میزان پهنای باند داخلی تا حدود 15 برابر افزایش یابد که البته این موضوع برای آن بخش و نقاطی است که شرکت ارتباطات زیرساخت در آنجا حضور دارد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو