یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
صادق-عباسي-شاهکوه
عباسي شاهکوه

معاون رگولاتوری مطرح کرد

تشریح جزئیات روش جدید فروش اینترنت برای نخستین بار

معاون رگولاتوری گفت: به زودی اینترنت اتصال محور با سرعت‌های تا 2 مگ، 2 تا 6 مگ، 6 تا 16 مگ (تا 20 مگ) با 10 گیگ حجم خارجی و 20 گیگ حجم داخلی با قیمت‌ 20، 35 و 50 هزار تومان و یک رنج ویژه کم‌مصرف‌ها ارائه می‌شود.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

عرضه سه سيم‌کارت‌ جديد اپراتور مجازي تا چند روز ديگر

معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از ارائه سيم‌کارت سه اپراتور مجازي در روزهاي آينده خبر داد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

معاون رگولاتوري اعلام کرد:‌

تلاش رگولاتوري براي رفع چالش‌هاي دارندگان پروانه Servco

معاون سازمان تنظيم مقررات، استفاده از ظرفيت مقررات موجود، اصلاح يا وضع برخي مقررات جديد به ويژه در زمينه عمده‌فروشي ظرفيت در شبکه ارتباطات ثابت براي افزايش رقابت، تنوع خدمات و افزايش حق انتخاب مشترکان را، از راهکارهاي پيش روي حل مشکلات دارندگان پروانه Servco عنوان کرد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

اجرای نظام قیمت‌گذاری خدمات ارتباطی/مدل تعرفه‌ای اینترنت و موبایل

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین نظام قیمت‌گذاری خدمات ارتباطی خبر داد و گفت: این مدل قیمت‌گذاری برای اینترنت، تلفن ثابت و موبایل اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

معاون سازمان تنظیم مقررات خبر داد:

سرویس دهی اپراتورهای مجازی موبایل تا آخرسال/ تخصیص ۵۰میلیون شماره

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارائه موافقتنامه اصولی به ۱۶متقاضی اپراتور مجازی موبایل در کشور خبر داد و گفت: احتمالا برخی از این شرکتها، بتوانند تا آخرسال سرویس ارائه کنند.

ادامه مطلب

صادق عباسي شاهکوه

معاون رگولاتوري:

ترابردپذيري هيچ مشکل فني ندارد/اجراي MNP با دو روش استاندارد

معاون رگولاتوري با بيان اينکه اجراي ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن هيچ مشکل فني ندارد، گفت: با توجه به اينکه سوئيچ‌هاي شبکه ثابت قابليت ارتباط مستقيم با مرکز استعلام رگولاتوري در روش ترابردپذيري را ندارد، اجبارا اين طرح را با دو روش اجرايي مي‌کنيم.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معاون رگولاتوری خبر داد:

سرویس های اتصال محور تا 30 درصد تعرفه های فعلی را کاهش خواهد داد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه برای گذار از سرویس های حجمی به سرویس های اتصال محور دو گام در نظر گرفته است، گفت: در گام دوم که ظرف چند ماه آینده اجرا می شود، عملا محدودیت در استفاده از ترافیک داخلی برداشته می شود.

ادامه مطلب