شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حکمي از سوي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات :

دکتر صادق عباسي شاهکوه مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت شد

صادق عباسي شاهکوه

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حکمي دکتر صادق عباسي شاهکوه را به عنوان مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت کشور منصوب کرد.

وايمکس نيوز- در متن حکم انتصاب دکتر صادق عباسي شاهکوه آمده است :

جناب آقاي دکتر صادق عباسي شاهکوه

  بنا به پيشنهاد هيئت مديره، به استناد ماده (22)‌ اساسنامه شرکت ارتباطات زيرساخت و نظر به شايستگي و تجارب ارزشمندتان در امور مديريتي، به موجب اين حکم جناب‌عالي را به‌مدت 2 سال به‌ سمت"مديرعامل شرکت‌ ارتباطات‌ زيرساخت" منصوب‌ مي‌نمايم.

مقتضي است ضمن پيشبرد امور جاري و اجراي  وظايف مصرح در اساسنامه آن شرکت، سياست‌ها و اهداف کلان وزارتخانه، مستخرج از برنامه‌هاي دولت دوازدهم، قانون برنامه ششم توسعه کشور، اسناد بالادستي به ويژه سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي و مصوبات شوراي عالي فضاي مجازي، به شرح زير در اولويت عمل قرار دهيد:

- توسعه اقتصادي لايه هسته و توانا ساز شبکه ملي اطلاعات جهت تأمين پهناي باند مناسب و باکيفيت درسطح سه کشور برتر منطقه بارعايت سند الزامات شبکه ملي اطلاعات.

- پايش، بازنگري، بهينه سازي، ارتقاء کيفيت، امنيت و توسعه شبکه و ارائه سرويس‌هاي نوين متناسب با تقاضا با رعايت صيانت اجتماعي و فرهنگي و کاهش مدت زمان برقراري سرويس‌ها و رعايت سطح خدمات درخواستي مشتريان جهت تحقق اهداف شبکه ملي اطلاعات و دولت الکترونيک.

- تدوين و اجراي برنامه ريزي مديريت بحران(DRP) و اهتمام جدي به اصول پدافند غيرعامل در طراحي شبکه و ايجاد خط ارتباطي رزرو.

- مديريت هزينه‌ها و دارايي هاي شرکت جهت افزايش بهره وري و تحقق هدف برنامه ششم توسعه کشور با رشد متوسط سالانه 6.5 درصدي بهره وري کل عوامل توليد (TFP).

- منطقي نمودن تعرفه خدمات جهت افزايش حجم بازار مخابراتي کشور و تحقق هدف برنامه‌ششم توسعه‌کشور بارشد متوسط سالانه 19.4درصدي ارزش‌افزوده زيربخش مخابرات.

- رعايت اصول امنيت و حفظ حريم خصوصي و ملاک قراردادن"منشور حقوق شهروندي"در شرکت به ويژه در مواجهه با مشتريان و مردم.

- آزادسازي فعاليت‌هاي شرکت با حفظ حقوق حاکميت و استفاده حداکثري از ظرفيت بخش خصوصي با اولويت واگذاري فعاليت‌ها به مردم و فراهم آوردن زمينه مشارکت هرچه بيشتر بخش خصوصي.

- ملحوظ نمودن بررسي‌هاي اقتصادي، فني، اجتماعي، فرهنگي و زيست محيطي در اجراي پروژه‌ها.

- ارتقاي سلامت نظام اداري، شفافيت مالي، بهبود دسترسي همگاني به اطلاعات، فراهم آوردن فرصت برابر، حفاظت از اموال دولتي و معيار قراردادن قانون در همه امور.

- ايجاد شرکتي استراتژيک محور و نوسازي ساختاري و مديريتي و ارتقاي فرهنگ سازماني آن و تحقق و هوشمندسازي و اعمال اصل شايسته سالاري و بکارگيري هرچه بيشتر جوانان، زنان و شهروندان از اقوام و مذاهب در سطوح مديريتي و کارشناسي.

اميداست با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه شرکت و سياست‌هاي کلي نظام در راستاي سياست‌هاي اين وزارت و تحقق اهداف دولت تدبير و اميد موفق و مؤيد باشيد.

محمد جواد آذري جهرمي

 

 گفتني است، صادق عباسي شاهکوه داراي مدرک تحصيلي دکتراي مخابرات- شبکه هاي نوري است و پيش از اين معاون بررسي هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و مقررات راديويي بوده است . وي کارشناسي ارشد مهندسي برق-مخابرات را از دانشگاه شريف اخذ کرده و در سوابق شغلي ايشان آمده است :

- رييس پژوهشکده فناوري ارتباطات در مرکز تحقيقات مخابرات ايران از مرداد 1391 تا دي 1392

- پژوهشگر و مجري پروژه در مرکز تحقيقات مخابرات ايران از ارديبهشت 1390 تا تير 1391

- معاون فني و امور بين الملل / رييس مرکز امور بين الملل و مهندسي ارتباطات در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از فروردين 1387 تا فروردين 1390

- مديرگروه پژوهشي مخابرات نوري در مرکز تحقيقات مخابرات ايران از تير 1386 تا خرداد 1387

- معاون اداره کل طرح و مهندسي انتقال در شرکت ارتباطات زيرساخت از فرودين 1384 تا خرداد 1386

- کارشناس حوزه معاونت توسعه و مهندسي در شرکت مخابرات ايران از آذر 1382 تا خرداد 1383

- کارشناس مسوول طراحي سيستم هاي فيبر نوري در شرکت ارتباطات زيرساخت از تير 1383 تا اسفند 1383

- کارشناس ارزيابي و تجزيه و تحليل شبکه مايکروويو کشور در شرکت مخابرات ايران از آبان 1372 تا اسفند 1377

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو