یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت :

روابط عمومي ها اقدامات انجام شده را صادقانه منعکس کنند

شاه کوه

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰


مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از روابط عمومي ها خواست که سکوت خود را بشکنند و با اطلاع رساني به موقع و دقيق، نقش کليدي خود را به بهترين نحو ايفا کنند.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت در جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات سازمان ها و شرکت هاي تابعه گفت: روابط عمومي ها با اطلاع رساني به موقع و دقيق، نقش کليدي خود را به بهترين نحو ايفا کنند.
وي در اين جلسه که به ميزباني شرکت ارتباطات زيرساخت برگزار شد، با بيان اينکه لازم است بخش هاي دولتي همچون اتاق هاي شيشه اي باشند تا مردم به درستي و شفافيت، عملکرد آنها را ببينند، افزود: در اين ميان نقش روابط عمومي هاست تا اقدامات انجام شده را، صادقانه به مردم منعکس کنند.
عباسي شاهکوه اظهار کرد: آنچه را بيان مي کنيم بايد درست باشد و صداقت همواره در دستور کار روابط عمومي ها قرار گيرد چراکه وظيفه روابط عمومي است که ساز وکاري را به مديران نشان دهد تا بتوانند براي اطلاع رساني موضوعات حساس، به بهترين نحو عمل کنند و در عين حال بازخوردهاي مردم و جامعه را در اختيار آنها قرار دهند.
مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با تاکيد بر اهميت تبيين و تحليل اطلاعات تصريح کرد: با هماهنگي در روابط عمومي هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در مجموع يک تيم منسجم تشکيل مي شود تا با هم افزايي در نهايت، يک سيگنال واحد از سوي اين وزارتخانه ، به جامعه منتقل شود.
اين مقام مسوول با اشاره به اينکه دانستن حق مردم است و اطلاع رساني صحيح ضروريست، خاطرنشان کرد: ارايه اخبار و اطلاعات درست مي تواند فضاي شايعه سازي را به حداقل برساند و حاشيه ها را کم کند.
وي با تاکيد بر اهميت ارتباطات درون سازماني در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ادامه داد: لازم است همکاراني که در اين وزارتخانه فعاليت مي کنند نيز از فعاليت و اقدامات بخش ها ي مختلف در سازمان هاي وابسته به وزارت ارتباطات، مطلع باشند تا در صورت نياز بتوانند از خدمات و امکانات يکديگر در جهت عملياتي کردن اهداف سازماني بهره گيرند.
عباسي شاهکوه وحدت و هم افزايي روابط عمومي ها را مختص سازمان هاي دولتي ندانست و گفت: اين هماهنگي مي تواند با ساير بخش هاي خصوصي درکشور که در حوزه ارتباطات فعاليت مي کنند نيز وجود داشته  باشد و در جهت هدف اصلي که خدمت به مردم است، از آن بهره برداري شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو