یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت:

پيش نويس اساسنامه شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل آماده شد

اينترنت - ارتباطات - جهان

شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰


مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: پيش نويس اساسنامه شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل براي ارائه به هيات دولت آماده شده است.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه با بيان اينکه شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل مطابق با اهداف قانون برنامه ششم توسعه اقتصادي به شرکت ارتباطات زيرساخت تکليف شده است، اظهار داشت: هم اکنون پيش نويس اساسنامه اين شرکت پس از تدوين و تطبيق با قوانين مربوطه، آماده شده و در مرحله ارائه به دولت قرار دارد.

وي گفت: اين پيش نويس بايد در هيات دولت مصوب شود و پس از تصويب براي اجرا به شرکت ارتباطات زيرساخت ابلاغ شود.

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت، تشکيل شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل را فرصت چشمگيري براي استفاده از موقعيت ژئو پوليتيک ايران به عنوان نقطه اتصال شرق  آسيا و اروپا عنوان کرد و گفت: هم اکنون ميزان ترانزيت ارتباطات بين الملل حدود 1.5 ترابيت برثانيه است که طي دو سال اخير از 200 گيگابيت به اين رقم رسيده است. اما تا رسيدن به هدف برنامه ششم توسعه که تحقق 30 ترابيت بر ثانيه پهناي باند است، فاصله زيادي داريم.

وي تاکيد کرد: تشکيل شرکت ترانزيت ارتباطات بين الملل براي حضور در بازارهاي بين المللي و استفاده از فرصت هاي ژئو پوليتيکي ايران، علاوه بر اشتغال زايي و درآمدزايي در کشور،  فرصت هاي جديدي در حوزه ترانزيت ارتباطات در منطقه و کشورهاي بين الملل براي ايران فراهم مي کند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو