چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مخابرات
زارعیان

دکتر زارعیان :

حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت ضروری است

سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: حل مشکلات حرفه ای واستفاده بهینه از سرمایه های انسانی این شرکت باید به صورت اضطراری در دستور کار قرار گیرد.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

وزارت ارتباطات:

تمامی زیرساخت‌‌های ارتباطی و مخابراتی کشور بدون هیچ مشکلی در حال خدمات‌رسانی هستند

ادامه مطلب

کابل برگردان

۲ مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات دانشگاه و فیروزکوه از تاریخ ۱۹ مهر ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تماس

ادعای افزایش ۳۰ درصدی هزینه تماس در صورت ذخیره شماره با کد +۹۸ کذب است

اهل فن و افراد مطلع از سیستم مخابراتی کشور می‌دانند که +۹۸ در سیستم نامبرینگ کشور تعریف شده است و همان کارکرد صفر را انجام ‌می‌دهد.

ادامه مطلب

ایرانسل

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE ۲۰۲۱) با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

مخابرات

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در راستای تبیین راه حل رفع مشکلات ایثارگران این شرکت، در نشستی با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

ادامه مطلب

معاونت دیجیتال

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات مطرح کرد؛

پیشنهاد ایجاد معاونت دیجیتال در وزارت ارتباطات

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با ارائه پیشنهاد ایجاد معاونت دیجیتال در وزارت ارتباطات، آمادگی این اتحادیه را برای همکاری با وزارت ICT در ر استای پیشبرد برنامه ها اعلام کرد.

ادامه مطلب

مخابرات

مخابرات به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی به مدیران استانی است

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی به آذربایجان غربی گفت: «یکی از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آنها است.»

ادامه مطلب

محمد رضا بیدخام

درآمد ماهانه هر خط تلفن ثابت ۶۴۰۰ تومان است/ ۲۱ هزار تومان در ماه برای نگهداری هر خط هزینه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرایطی که تعرفه‌های مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راه‌اندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

ریزمکالمات تلفن را چطور می‌توان دریافت کرد؟

خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفن‌های شهری را می‌توان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.

ادامه مطلب