سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مخابرات
پیامک

بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی ارسال پیامک مسدود شد

طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.

ادامه مطلب

سرویس های ویژه تلفن

دردسر جدید مستاجران در جابه‌جایی/ خط تلفن ثابت دیگر منتقل نمی‌شود؟

مدتی است که مخابرات درخواست انتقال خط را نمی‌پذیرد. آیا خط تلفن ثابت دیگر قابل انتقال نیست؟ فارس این موضوع را پیگیری کرده است.

ادامه مطلب

کابل

دزدی کابل‌های تلفن، صدای مردم را درآورد/ ارتباط تلفنی ۸۰۰ نقطه در تهران قطع است

دزدی کابل‌های تلفن که در خیابان قرار دارند، یکی از مشکلات همیشگی شرکت مخابرات ایران است که باعث قطع شدن ارتباط خطوط تلفن می‌شود. اخیرا شدت یافتن این دزدی‌ها و مشکلات مخابرات در ترمیم آسیب‌ها، صدای اعتراض مردم را بلند کرده است.

ادامه مطلب

اینترنت دانشجویی

چالش بین مخابرات و وزارت ارتباطات

ماجرای دعوایی که دودش به چشم کاربر اینترنت می‌رود

با وجود اختلاف نظرها بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران درباره علت عدم توسعه اینترنت ثابت، از جمله لزوم اصلاح فرآیند خصوصی‌سازی مخابرات، چگونگی سرمایه‌گذاری در این بخش و نبود منابع کافی، یک اتفاق نظر بین این دو بخش وجود دارد و آن عقب‌ماندگی حوزه ارتباطات ثابت است، موضوعی که دودش به چشم کاربران اینترنت می‌رود.

ادامه مطلب

محمدرضا بیدخام

برای واگذاری پورت های VDSL

مخابرات منابع مالی ندارد

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اگرچه قرار بوده پنج میلیون پورت VDSL به مشتریان واگذار شود، اما تا زمانی که منابع لازم وجود نداشته باشد، توسعه هم به سختی انجام می‌شود و از این رو، حاکمیت باید شرکتی را که مهمترین شرکت حوزه ارتباطات در کشور است، حمایت کند تا توسعه‌های لازم با توجه به نیازهای روزمره مشتریان انجام شود.

ادامه مطلب

کسب و کار

آیا مخابرات ۴۰۰ کسب وکار اینترنتی را قطع کرده است؟

به دنبال درج خبر «مخابرات ۴۰۰ کسب وکار اینترنتی را قطع کرد» از سوی خبرگزاری اقتصاد ۲۴؛ شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: براساس قوانین و مقررات رگولاتوری تنها سرشماره دو شرکت علی رغم تذکرات متعدد مخابرات قطع شده است.

ادامه مطلب

فرشید ایزدی

مدیر مخابرات فارس اعلام کرد:

بیش از ۱۰۰۰ روستای فارس ADSL دارد/ همراه با نهضت تکنولوژی پیش می‌رویم

مدیر شرکت مخابرات استان فارس گفت: از ۳۴۱۶ روستای دارای ارتباط تلفن ثابت در این استان ساکنان ۱۱۱۸ روستا از اینترنت خانگی پرسرعت (ADSL) بهره‌مند هستند.

ادامه مطلب

مخابرات

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

افزایش قانونی و منطقی تعرفه مخابرات در حال پیگیری است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است.

ادامه مطلب

مخابرات

برگزاری مجازی کنفرانس مهندسی برق ایران/بررسی چالش ها و فرصتهای پیش روی صنعت برق و مخابرات کشور

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

ادامه مطلب

رگولاتوری

جوابیه شرکت مخابرات به سازمان تنظیم مقررات

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به خبر روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ) سازمان تنظیم مقررات مبنی بر «افزایش شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹» جوابیه‌ای صادر کرد.

ادامه مطلب