شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
پژوهشگاه-ارتباطات
رضوی زاده

سرپرست جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمد رضوی زاده به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

ادامه مطلب

شبکه ملی اطلاعات

۱۰ پروژه پژوهشی برای زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات اجرا می شود

۱۰ پروژه پژوهشی در خصوص زیرساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واگذار شد.

ادامه مطلب

۶G

رئیس پژوهشگاه ارتباطات:

فاز مطالعاتی ۶G کلید خورد/ دستیابی به خودروی خودران تا ۱۰سال دیگر

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا ۱۰ سال دیگر به فناوری خودروی خودران دست می‌یابیم، از آغاز فاز مطالعاتی اولیه فناوری نسل ششم ارتباطات (۶G) خبر داد.

ادامه مطلب

بلاکچین

در پژوهشگاه ICT آزمایش می شود؛

استفاده از بلاکچین برای مقابله با سرقت و قاچاق گوشی موبایل

نمونه آزمایشگاهی راهکار مقابله با سرقت و قاچاق گوشی تلفن همراه مبتنی بر زنجیره بلوکی (بلاکچین) در پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ICT، به صورت عملیاتی نصب و راه اندازی شد.

ادامه مطلب

پژوهشگاه ارتباطات

معرفي 5 عضو جديد هيات امناي پژوهشگاه ارتباطات

با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، ابوالحسن فيروزآبادي، فرهاد معارفي، نصراله جهانگرد ، سيروس موثقي و احمد معتمدي به عنوان اعضاي جديد هيات امناي پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات معرفي شدند.

ادامه مطلب

پژوهشگاه ارتباطات

حمایت پژوهشگاه ارتباطات ازپایان‌نامه‌‌های با موضوع فناوری دارای بازار

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاه‌ها گفت: از اسفند ماه سالجاری پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با موضوع فناوری اطلاعات مورد حمایت قرار می‌گیرند و از موضوعاتی که دارای مشتری و بازار باشند حمایت بیشتری خواهد شد.

ادامه مطلب

ديتا

نقشه راه کلان داده ها و برنامه عملياتي آن در پژوهشگاه ارتباطات تدوين شد

در راستاي اجراي سند راهبردي برنامه ششم توسعه کشور و در جهت تحقق هدف کمي "رصد، پژوهش و ارتقاي دانش داخلي" نقشه راه کلان داده هادر پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات تدوين شد.

ادامه مطلب

جستجو - تحقيق

تشکیل گروه پژوهشی فرهنگ در فضای مجازی

با عنایت به دغدغه های مقام معظم رهبری، طی حکمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن دستور به تشکیل گروه پژوهشی فرهنگ در فضای مجازی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، مسئولیت تشکیل این کارگروه را به دکتر خوانساری معاون وزیر و رییس این پژوهشگاه واگذار کرد

ادامه مطلب

امنيت اطلاعات -

در پژوهشکده امنیت وزارت ارتباطات انجام شد؛

بومی­ سازی فناوری­های راهبردی حوزه امنیت/ اجرای ۱۴ پروژه پژوهشی

رئیس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای ۱۴ پروژه پژوهشی در جهت بومی سازی فناوریهای راهبردی حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات و مراکز عملیات امنیت خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت اشياء

برگزاری کارگاه تخصصی اینترنت اشیا و داده های عظیم در پژوهشگاه ارتباطات

کارگاه تخصصی آموزشی اینترنت اشیا و داده های عظیم، تکنولوژی های نوین پیشرو، دو عنصر به هم پیوسته و پرکاربرد، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز 94/11/7، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

ادامه مطلب