یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کارگاه تخصصی اینترنت اشیا و داده های عظیم در پژوهشگاه ارتباطات

اينترنت اشياء

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰


کارگاه تخصصی آموزشی اینترنت اشیا و داده های عظیم، تکنولوژی های نوین پیشرو، دو عنصر به هم پیوسته و پرکاربرد، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز 94/11/7، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

وایمکس نیوز - به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور افزایش قابلیت های نیروی انسانی و آگاهی از آخرین تکنولوژی های روز در حوزه ICT ، سلسله  برنامه هایی با حضور اساتید، پژوهشگران و متخصصین حوزه ICT در داخل و خارج از کشور ،شامل ایرانیان مقیم خارج از کشور و ایرانیان غیر مقیم خارج از کشور و متخصصان خارجی که در حوزه ICT شاخص هستند؛ در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارمی شود .

 براساس این گزارش، کارگاه تخصصی اینترنت اشیا و داده های عظیم، تکنولوژی های نوین پیشرو، دوعنصر به هم پیوسته و پرکاربرد با ارائه نادر باقرزاده از دانشگاه  ایالتی تگزاس آستین، برگزارمی شود.

کلیه علاقه مندان می توانند به صورت رایگان در این نشست علمی  که امروز7 بهمن ماه از ساعت  10الی 12  با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات، درسالن فردوسی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود، شرکت کنند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو