جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ICTداخلي
مخابرات روستايي

سایه سنگین ابهام بر سر کارگزاران مخابرات روستایی

تمام خواسته‌های کارگزاران مخابرات روستایی این است که شرکت مخابرات ایران به قوانین تمکین و آن را بدون عیب و نقص اجرا کند تا اینکه اثرات آن در زندگی آنها مشاهده شود؛ چون امروزه کارگزاران با شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با این همه سوابق خدمتی که دارند کف قانون کار را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب

 ساخت ماهواره

از مشارکت ايران در ساخت ماهواره تا سوال نمايندگان از وزير ICT

طرح سوال از وزير ارتباطات درباره قراردادهاي اين وزارتخانه، نهايي شدن مصوبه هيئت دولت در خصوص دولت الکترونيک، مشارکت سازمان فضايي ايران با اپسکو در ماهواره‌هاي کوچک، شرکت ايران در همايش بين‌المللي مقابله با جرائم رايانه‌اي و بهبود شرايط بازي‌هاي آنلاين در کشور برخي از مهمترين اخبار اين هفته در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات بود.

ادامه مطلب

انتصاب

انتصاب دستیار وزیر ارتباطات در حقوق شهروندی پیرو حکم رئیس جمهور

پیرو پیوست حکم وزیر ارتباطات که توسط رئیس جمهوری ابلاغ شده،‌ دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی منصوب شد.

ادامه مطلب

رئيس جمهور - روحاني

ماموريت‌هاي روحاني به وزير ارتباطات

ايجاد تحول در اشتغال‌زايي کسب‌وکارهاي مبتني بر ICT، توسعه دسترسي به فضاي مجازي همراه با ايمن‌سازي، افزايش کيفيت خدمات شبکه‌ ملي اطلاعات و تقويت دولت الکترونيک، مهم‌ترين اولويت‌هاي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات ابلاغي رئيس‌جمهور هستند و اين وزارتخانه موظف شده ظرف دو ماه برنامه‌هاي اجرايي در راستاي اين اولويت‌ها را ارائه دهد.

ادامه مطلب

دارايي

دارايي هاي نامشهود حوزه فناوري اطلاعات محاسبه مي شود

معاون فناوري و نوآوري وزير ارتباطات از تدوين و ارسال فرمول محاسبه ارزش دارايي هاي نامشهود در حوزه ICT که قرار است به تاييد وزير ارتباطات برسد، خبر داد.

ادامه مطلب

مخابرات

مقایسه پنج میلیارد دلاری مخابرات با خصوصی‌ها

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت‌ها پس از پنج تا شش میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، تازه با مخابرات قابل مقایسه می‌شوند، تاکید کرده است که شرکت‌های کوچک در ارائه سرویس‌های جدید، اصلاح قیمت‌ها و اصلاح کیفیت خدمات برای مخابرات ایران فرصت محسوب می‌شوند.

ادامه مطلب

مخابرات

پيگيري علت تنزل کارايي دو شرکت مخابراتي داخلي

وزير ارتباطات در راستاي حمايت از توليدات بومي، طي نامه‌اي پيگيري علت تنزل کارايي دو شرکت مخابراتي و ارائه پيشنهاد جهت برون‌رفت از وضع موجود را به دکتر علي اصغر عميديان واگذار کرد.

ادامه مطلب

محمد رضا فرنقي زاد

توجه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به احياي شرکت هاي توليد کننده حوزه ICT

رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: در راستاي حمايت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از توليدات بومي ، مهندس آذري جهرمي طي نامه اي پيگيري علت تنزل کارايي دو شرکت مخابراتي و ارائه پيشنهاد جهت برون رفت از وضع موجود را به دکتر علي اصغر عميديان واگذار کرد.

ادامه مطلب

حميد فتاحي

حميد فتاحي به عنوان عضو موظف هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شد

با حکم وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، مهندس حميد فتاحي به عنوان عضو موظف هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شد

ادامه مطلب

رگولاتوري

رگولاتوری رتبه برتر کشوری را کسب کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در سیزدهمین جشنواره شهیدرجائی رتبه برتر کشوری را در میان سازمانهای وابسته به دستگاههای اجرائی کشور کسب کرد.

ادامه مطلب