دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پيگيري علت تنزل کارايي دو شرکت مخابراتي داخلي

مخابرات

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰


وزير ارتباطات در راستاي حمايت از توليدات بومي، طي نامه‌اي پيگيري علت تنزل کارايي دو شرکت مخابراتي و ارائه پيشنهاد جهت برون‌رفت از وضع موجود را به دکتر علي اصغر عميديان واگذار کرد.

وايمکس نيوز- محمدرضا فرنقي‌زاد - رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات - با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اينکه شرکت‌هاي کارخانجات مخابراتي ايران و صنايع مخابراتي راه دور ايران، دو شرکت با سابقه طولاني در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات بوده و به نوعي نماد برخورداري از توليدات داخلي محسوب مي‌شوند، اما در شرايط فعلي شاهد تحليل و تنزل کارايي آنها بوده‌ايم، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات،‌ پيگيري جدي اين مهم را در دستور کار قرارداده است.

 وي اظهار کرد: به اين منظور وزير ارتباطات طي نامه‌اي به علي‌اصغر عميديان که سال‌ها تجربه فعاليت در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات را داراست، پيگيري اين موضوع را واگذار کرده است. در بخشي از نامه مذکور آمده است: انتظار مي رود در جهت برون‌رفت از وضعيت موجود و احياي اين شرکت‌ها، جنابعالي با استفاده از امکانات و نيروهاي متخصص، ضمن بررسي علت عدم پيشرفت سال‌هاي اخير، پيشنهادات لازم را براي برون‌رفت از وضعيت فعلي، ارايه کنيد.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو