سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
افزايش
google-plus

ترافیک گوگل‌پلاس ماه گذشته 25 درصد افزایش یافت

به گزارش گروه هیتوایز(Hitwise) که ترافیک اینترنت را پایشگری می کند شبکه اجتماعی گوگل پلاس در هفته منتهی به 12 نوامبر بیش از 6.8 میلیون دیدار را در ایالات متحده به ثبت رساند که 5 درصد بیشتر از هفته قبل از آن و 25 درصد بیشتر از یک ماه قبل از آن بود.

ادامه مطلب

فروش

فروش جهانی رایانه‎های شخصی 2.3 درصد افزایش یافت

به گزارش شرکت گارتنر، فروش رایانه‎های شخصی در سه ماهه دوم سال 2011، از مرز 85.2 میلیون دستگاه گذشت که نسبت به همین دوره در سال گذشته، 2.3 درصد افزایش نشان می‎دهد.

ادامه مطلب

تزئيني

در سه‌ماهه‌ نخست 2011 میلادی 428 میلیون گوشی تلفن همراه فروش رفت

به گزارش گروه گارتنر(Gartner)در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی در کل 427.8 میلیون تلفن همراه به کاربران نهایی فروخته شد که نشان‌گر 19 درصد افزایش نسبت به دوره‌ مشابه در سال 2010 است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

کانادایی‌ها از افزایش‌ صورت‌حساب تلفن همراه خود ناراحت‌اند

طبق پژوهش تازه‌ای که شرکت جی‌دی‌پاور (J.D. Power) انجام داده است میانگین ماهانه‌ هزینه‌ ارتباطات سیار در کانادا نسبت به سال 2009 افزایش یافته است و مشترکان این خدمات نیز از افزایش هزینه‌ها ناراحت هستند.

ادامه مطلب

مخابرات

هزینه‌کرد جهانی برای مخابرات نخستین بار پس از بحران جهانی افزایش یافت

هزینه‌کرد جهانی برای مخابرات رو به افزایش گذاشته است و طبق گزارش جدید گروه یانکی(Yankee) برای نخستین بار پس از سال 2009 افزایش یافته است. این شاخص در تمام مناطق جهان به غیر از آمریکای شمالی که اندکی کاهش خواهد یافت رو به افزایش می‌گذارد و نسبت به سال قبل 2.9 درصد افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب

پست

سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان:

افزايش تعرفه هاي پستي غيرقانوني است

يک مقام مسوول در سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان با اشاره به افزايش 40 درصدي تعرفه خدمات پستي گفت: در بحث افزايش تعرفه هاي پستي بخشنامه دولت مغفول واقع شده و رعايت نشده است.

ادامه مطلب

عربستان

سرمایه‌گذاری عربستان در فاوا به 9.9 میلیارد دلار می‌رسد

وزیر اقتصاد و برنامه‌ریزی عربستان اعلام کرد که میزان سرمایه‌گذاری این کشور در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در سال 2015 به 50 میلیارد ریال عربستان می‌رسد و این مبلغ برای سال 2013 برابر با 37 میلیارد ریال(9.9 میلیارد دلار) خواهد بود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

بیش از دو میلیون نفر در جهان تا سال 2015 دارای یک تلفن هوشمند می شوند

طبق اعلام گروه پارکز اسوشییتز(Parks Associates) تا سال 2015 بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان مالک حداقل یک تلفن هوشمند خواهند بود. بدین ترتیب میزان رشد فروش واحد برای این محصول، بیش از 175 درصد از سال 2010 است.

ادامه مطلب

ترک تلکام

سود خالص شرکت مخابرات ترکیه افزایش یافت

سود خالص شرکت مخابرات ترکیه در دوره مشابه سال قبل، 546.2 میلیون لیره ترکیه بوده است.

به گزارش IHA، سود خالص شرکت مخابرات ترکیه با افزایش 11.4 درصدی در سه ماهه‎ نخست سال جاری میلادی به مرز 608.8 میلیون لیره ترکیه (396.7 میلیون دلار) رسید.

ادامه مطلب

پست

عضو هیات مدیره شرکت پست:

تعرفه های پستی به تدریج افزایش می یابد

براساس برنامه پنجم توسعه، تعرفه های خدمات پستی به تدریج و با در نظر گرفتن شرایط بازار رقابتی افزایش می یابد.

ادامه مطلب