پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حملات-سايبري
باج افزار

طراحي هارد ديسک خاص؛

مقابله با باج افزارها از طريق مسافرت در زمان!

يکي از خطرناک ترين انواع حملات سايبري حملات باج افزاري است که موجب قفل شدن فايل هاي کاربران مي شود، اما محققان امنيتي مسافرت در زمان را براي مقابله با اين حملات پيشنهاد کرده اند.

ادامه مطلب

حملات سايبري

پشت پرده حملات سايبري به بانکها کيست؟

نتايج جديدترين تحقيقات صورت گرفته حاکي از آن است که حملات سايبري به بانک‌ها با حمايت دولت‌هاي مختلف در جهان رو به گسترش و افزايش خواهد رفت.

ادامه مطلب

ناسا

هشدار جدي سازمان ناسا به افزايش حملات سايبري در آينده

سازمان ملي هوا و فضاي آمريکا (ناسا) ضمن تاييد حمله سايبري هکرها به اطلاعات شخصي و کاري کارمندان و مهندسان فعال در اين سازمان به افزايش احتمال اين حملات در آينده هشدار داد.

ادامه مطلب

آيفون 10

چند توصيه براي جلوگيري از هک شدن آيفون

بسياري از کاربران گوشي‌هاي آيفون تصور مي‌کنند که هرگز گرفتار هک و حملات سايبري نمي‌شوند اما جالب است بدانيد علي رغم ادعاي اپل ، به عنوان شرکت سازنده اين محصولات ، گوشي هاي آيفون نيز درست همانند ساير گوشي‌هاي اندرويدي قابل هک بوده و به هکرها و مجرمان سايبري اين امکان را مي‌دهند تا در صورت لزوم به اطلاعات موردنياز کاربران و قربانيان مدنظر خود دسترسي و نفوذ پيدا کنند.

ادامه مطلب

اذري جهرمي

آذری جهرمی تشریح کرد

جزییات حملات سایبری به زیرساخت های ارتباطی کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منبع حملات سایبری امروز (دوشنبه) صبح به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور را از شرکت اینترنتی بنام «گلدن لاین» اعلام کرد و از پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی از طریق وزارت امورخارجه خبر داد.

ادامه مطلب

حملات سايبري

بزرگترین خطرهای جهان در سال2018

حملات سایبری و سرقت اطلاعات مالی و خصوصی افراد و سازمان‌های مختلف، در صدر فهرست تهدیدات و خطرات احتمالی در سال جاری میلادی 2018 قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب

حملات سايبري

هکرهای داعش دست به دامان حملات سایبری شدند

هکرهای منتسب به گروه تروریستی داعش در پی انتشار ویدیویی، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولت‌های جهان را به حملات سایبری گسترده ای تهدید کرده است.

ادامه مطلب

حملات سايبري

مخالفت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا با افشای جزییات حملات سایبری

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا با افشای حملات سایبری موسوم به DDos مخالفت کرده و می گوید این کار امنیت را در فضای مجازی تضعیف می کند.

ادامه مطلب

هکر-سرقت

اطلاعيه مرکز نظارت بر امنيت اطلاعات بازار سرمايه؛

تکذيب حملات سايبري به سامانه هاي مهم بورسي/هدف فقط ايران نبود

در پي انتشار اخباري مبني بر هک شدن برخي از سايت‌هاي مرتبط با شرکت‌هاي کارگزاري و صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري در کشور، مرکز نظارت بر امنيت اطلاعات بازار سرمايه در اين خصوص توضيح داد.

ادامه مطلب

جهرمي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت اعلام کرد:

شديدترين حملات سايبري در انتخابات 96

معاون وزير ارتباطات با اشاره به حملات سايبري در زمان انتخابات، گفت: معمولا در زمان انتخابات هميشه حملات سايبري به سايتهاي خبري وجود داشت که براي مقابله با آن حداکثر دسترسي آن سايت را به اينترنت بين الملل قطع ميکرديم تا فقط در داخل دسترس باشد.

ادامه مطلب