یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
رحماندوست
رحماندوست

اعتراض رحماندوست به استفاده از عنوان «صد دانه ياقوت»

مصطفي رحماندوست نسبت به درج سامانه‌اي با عنوان «صد دانه ياقوت» در فيش‌هاي قبض تلفن ابراز ناخرسندي کرد.

ادامه مطلب

فيبرنوري

اولويت اپراتور چهارم:

استفاده از توان داخلي دراجراي شبکه فيبرنوري تادرب منازل

اپراتورچهارم اعلام کرد: فاز مطالعاتي، امکان سنجي و طراحي شبکه فيبرنوري تا درب منازل با همکاري مشاور خارجي مراحل پاياني خود را طي مي کند و اپراتور چهارم به زودي وارد فاز اجرايي در نقاطي از کشور که به عنوان پايلوت انتخاب شده اند خواهد شد.

ادامه مطلب

رحماندوست

وظيفه اپراتور چهارم، تامين نياز ارتباطي جامعه قرن بيست ويکم است

شبکه فيبرنوري تنها فناوري ارتباطي کارآمد با پهناي باند کافي و هزينه مناسب در قرن بيست و يکم است که بايد دريک بازه زماني مناسب به خانه ها ،سازمانهاو مراکز اداري و تجاري کشيده شود.

ادامه مطلب

رحماندوست

یک میلیون کاربر به شبکه فیبرنوری متصل می شوند

آخرین وضعیت پروژه اتصال منازل به فیبرنوری

مدیرعامل اپراتور فیبرنوری منازل از همکاری یک شرکت فرانسوی برای ارائه راهکارهای اجرایی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل خبر داد و گفت: براساس برنامه زمان بندی در سال 93 یک میلیون کاربر ایرانی در 7 شهر بزرگ کشور، به شبکه فیبرنوری منازل متصل می شوند.

ادامه مطلب

دکتر مرتضوي

مدیرعامل اپراتور چهارم:

فیبرنوری یعنی پیشرفت

از زمان مطرح شدن طرح اتصال فیبر نوری به منازل، جزئیات متفاوتی درخصوص فعالیت آن مطرح شده است اما براساس آخرین خبرها، مسوولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده‌اند که پروانه اپراتور چهارم از دی‌ماه سال 1391لازم‌الاجرا شده و این اپراتور برای پیاده‌سازی و بهره‌برداری شبکه فیبرنوری 18ماه فرصت دارد.

ادامه مطلب

رحماندوست

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت

ایجاد شبکه دسترسی فیبرنوری عزم ملی طلب می کند

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت گفت : ایجاد شبکه دسترسی فیبرنوری یک عزم ملی می‏طلبد و فقط با تکیه بر یک شرکت خصوصی، هر چند ثروتمند قابل اجرا نیست.

ادامه مطلب

رحماندوست

مدیران ارشد شرکت ایرانیان نت

دولت مشتری بزرگ اپراتور چهارم است

اپراتور چهارم با نام تجاری ایرانیان نت بالاخره در بازار حاضر شد و این روزها مشغول محکم کردن جای پایش در میان اپراتور ها است. این اپراتور قرار است دسترسی پرسرعت باندوسیع از طریق فیبرنوری را فراهم کند.

ادامه مطلب

رحماندوست

مدیرعامل ایرانیان نت اعلام کرد:

آغاز پیاده سازی بسترهای ارتباطی فیبرایرانیان نت ازمشهد مقدس

براساس توافقنامه همکاری اپراتور چهارم با شهرداری مشهد ، طراحی، اجرا و بهره برداری از شبکه پهن باند برمبنای فیبرنوری وارایه سرویسهایFTTx از مشهد مقدس آغاز می شود.

ادامه مطلب

رحماندوست

مدیرعامل جدیدایرانیان نت معرفی شد

مهندس حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات ورییس هیات مدیره شرکت ایرانیان نت روز گذشته با صدور حکمی محمد علی رحماندوست را به عنوان سرپرست شرکت ایرانیان نت منصوب کرد.

ادامه مطلب