یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
سيستم-عامل
iOS.??

نسخه به‌روزرساني شده سيستم عامل iOS.?? منتشر شد

اپل نسخه به روزرساني جديدي از سيستم عامل آي‌اواس (iOS) را براي آيفون، آي‌پاد و آي‌پد منتشر کرد که به کاربران اجازه مي‌دهد از قابليت‌هاي جديد آن بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

اپل

تغيير آيکون برنامه‌هاي اصلي آيفون در IOS 11

شرکت "اپل" در سيستم عامل جديدش پس از چندين سال آيکون برخي برنامه‌هاي اصلي آيفون را بازطراحي کرده و تغيير داد.

ادامه مطلب

ويندوز

هشدار در مورد مشکلات جدي ويندوز 7

مايکروسافت به طور جدي به کاربران ويندوز 7 هشدار داده که اين سيستم عامل داراي مشکلاتي است و کاربران بايد هر چه سريع تر از اين سيستم عامل به سيستم عامل هاي جديدتر مهاجرت کنند.

ادامه مطلب

ويندوز 10

ويندوز را بي دردسر به روز کنيد

بسياري از کاربران ويندوز در زمان به روزکردن اين سيستم عامل و نصب وصله هاي جديد با مشکلاتي مواجه شده اند، اما ابزار جديد مايکروسافت مي تواند اين مشکل را حل کند.

ادامه مطلب

ويندوز 10

هشدار مرکز ماهر؛

هنگام ارتقاء یا بروزرسانی ویندوز 10،کامپیوتر خود را رها نکنید

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای نسبت به مراقبت امنیتی در زمان ارتقا یا بروزرسانی سیستم عامل ویندوز 10به کاربران رایانه هشدار داد.

ادامه مطلب

ويندوز10

به روزرساني ويندوز 10 دسترسي به واي – فاي را ناممکن کرد

کاربراني که با به روزکردن ويندوز 10 در رايانه هاي شخصي خود نسخه 1607 اين سيستم عامل را بر روي آنها نصب کرده اند، با قطع ناگهاني دسترسي به اينترنت بي سيم مواجه مي شوند.

ادامه مطلب

اندرويد - اپل

اندروید به iOS شبیه تر می شود

یکی از مواردی که همیشه باعث به وجود آمدن بحث های کلامی بین کاربران و در واقع طرفداران برندهای مختلف می شود، قضیه کپی برداری یک ایده توسط یک کمپانی از دیگر کمپانی های رقیب است. این پدیده در ابتدا بین اپل و سامسونگ به وقوع پیوست و دادگاه های معروف بین این دو کمپانی که در نهایت منجر به محکومیت سامسونگ شد را همگی به یاد دارند. پس از آن نوبت به مقایسه و رقابت بین طرفداران سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS بود که با معرفی هر نسخه جدید، شباهت های دو سیستم عامل به همدیگر و کپی برداری ایده یا قابلیتی توسط یکی از این دو پلتفرم به بحث داغ بین کاربران تبدیل می شد.

ادامه مطلب

ويندوز - لپ تاپ

تعداد کاربران ویندوز 10 از مرز 200 میلیون گذشت

بدون شک ویندوز 10 را باید یکی از بهترین و موفق‌ترین ویندوزهای تاریخ مایکروسافت دانست که تا حدود زیادی توجه بسیاری از کاربران را از ویندوز 7 دور کرد و یاد و خاطره‌ی روزهای اوج ویندوز 7 را به دست فراموشی سپرد.

ادامه مطلب

اينترنت

پلیس فتا هشدار داد:

سیستم عامل‌های به روزنشده تهدیدی جدی برای رایانه‌ها

پلیس فضای تبادل اطلاعات درباره به خطر افتادن رایانه های خانگی و سازمانی در صورت به روز نشدن سیستم عامل آنها، هشدار داد.

ادامه مطلب

گوگل

سیستم عامل تازه‌ای برای عصر اینترنت اشیا طراحی می‌شود

گوگل در حال طراحی سیستم عامل تازه‌ای موسوم به Brillo است که بر روی محصولات جدید سازگار با نسل سوم اینترنت موسوم به اینترنت اشیا نصب می‌شوند.

ادامه مطلب