دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تغيير آيکون برنامه‌هاي اصلي آيفون در IOS 11

اپل

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱:۰۰


شرکت "اپل" در سيستم عامل جديدش پس از چندين سال آيکون برخي برنامه‌هاي اصلي آيفون را بازطراحي کرده و تغيير داد.

وايمکس نيوز- به نقل از بيزنس اينسايدر، "اپل" در "ios 11" ظاهر آيکون بعضي برنامه‌هاي اصلي خود را که بعضا چندين سال است که بي تغيير مانده يا با کمي تغيير همراه شده، به طور کامل بازطراحي کرده است.

در حالي که آيکون "App Store" در طول سالها تنها شاهد تغييراتي ظريف بوده است، اما تاکنون بر مبناي همان لوگوي پايه معرفي شده است.

اپل امروز ششمين توسعه دهنده بتا براي "iOS 11" را حدود يک هفته پيش از انتظارات منتشر کرد.

اين به روز رساني شامل آيکون‌هاي جديد براي "Maps" ، "App Store"، انيميشن جديد "AirPod" و همچنين ساير تغييرات فانتزي است.

به روز رساني اخير همچنين شامل رفع اشکالات و باگ‌ها و ارتقاء عملکرد است.

اين آيکون‌ها به غير از آيکون "App Store" به طور کلي نرم‌تر و مدرن‌تر به نظر مي‌آيند. درک چرايي برخي تغييرات از جانب "اپل" دشوار است، اما آيا آيکون‌هاي قديمي را ترجيح مي‌دهيد يا با آيکون‌هاي جديد شادتر هستيد؟ تصاوير به روز شده با وضوح بالاتر بهتر به نظر مي‌آيند و اين يک نکته مثبت بزرگ است.

تغييرات صورت گرفته شامل برخي حذفيات نيز هست. به عنوان مثال چند تصوير پس زمينه زنده (live wallpaper) ديگر در دسترس نيستند و روشنايي خودکار به بخش دسترسي‌ها در تنظيمات منتقل شده است.

اگر امروز نياز به داشتن جديدترين آيکون‌ها را در دستگاه iOS خود احساس مي‌کنيد، بايد در به روز رساني‌هاي توسعه دهندگان ثبت‌نام کرده و دستگاه‌هاي خود را در "برنامه اپل" (Apple program) ثبت کنيد.

البته نصب اين به روز رساني 99 دلار هزينه دارد. بنابراين اکثر مردم با صبر کردن تا عرضه نسخه عمومي و رايگان مشکلي نخواهند داشت.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو