یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

به روزرساني ويندوز 10 دسترسي به واي – فاي را ناممکن کرد

ويندوز10

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰


کاربراني که با به روزکردن ويندوز 10 در رايانه هاي شخصي خود نسخه 1607 اين سيستم عامل را بر روي آنها نصب کرده اند، با قطع ناگهاني دسترسي به اينترنت بي سيم مواجه مي شوند.

وايمکس نيوز- به دنبال وقوع اين مشکل مرکز رفع عيب ويندوز 10 به کار افتاده و پيامي دال بر اشتباه در پيکربندي آي پي معتبر به نمايش درمي آيد.

بسياري از کاربران ويندوز 10 که اين سيستم عامل را به روز کرده اند مي گويند با نصب بسته به روزرسان KB 3201845 امکان استفاده از خدمات واي – فاي را از دست داده اند. به نظر مي رسد بسته ياد شده داراي آسيب پذيري هايي باشد که موجب مشکل ياد شده گرديده است.

پيش از اين هم مشکلاتي در ارتباط با استفاده از واي – فاي در محيط ويندوز 10 گزارش شده بود، اما دامنه اين مشکل هم اکنون بسيار گسترده شده است. قبلا هم مشکلات مشابهي در زمان استفاده از واي – فاي در محيط ويندوزهاي 7 و 8.1 گزارش شده بود.

مايکروسافت پس از اطلاع از وقوع اين مشکل بيانيه اي صادر کرده و تصريح کرده گزارش هايي در مورد مشکل اتصال به اينترنت بعد از به روز کردن ويندوز 10 وجود داشته است. اين شرکت توصيه کرده کاربران براي حل مشکل ياد شده رايانه هاي شخصي خود را مجددا راه اندازي کنند و در صورت عدم حل مشکل به آدرس https://support.microsoft.com/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues مراجعه نمايند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو