جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نرم-افزار
بدافزار

برنامه‌هایی که باید همین حالا از گوشی‌تان حذف کنید

هفت اپلیکیشن اندرویدی در فروشگاه گوگل‌پلی شناسایی شده که حاوی بدافزار جوکر هستند و باید فورا از گوشی شما حذف شوند.

ادامه مطلب

نرم افزار کسب و کار

بومی‌سازی نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار بدون نیاز به کدنویسی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش عملکرد سازمان‌ها نرم‌افزار مدیریت کسب و کاری را ارائه کرده که نیاز به کدنویسی ندارد.

ادامه مطلب

نرم افزار کسب و کار

عرضه نرم‌افزاری برای مدیریت کسب و کارها

یکی از شرکت‌های دانش بنیان نرم افزاری‌ برای مدیریت کسب و کارها عرضه کرد که از قابلیت افزودن ماژول‌های مورد نیاز به آن برخوردار است.

ادامه مطلب

پاورپوینت

چگونه فایل PDF را به PowerPoint تبدیل کنیم؟

این گزارش نحوه تبدیل فایلهای مختلف با فرمت PDF به PowerPoint را به کاربران رایانه آموزش می دهد.

ادامه مطلب

نرم افزار

نرم‌افزار يک کالاي بي‌ارزش شده‌ است!

رئيس کميسيون نرم‌افزار نظام صنفي رايانه‌اي با انتقاد از عدم شفافيت قوانين اين حوزه گفت: اکثر قوانين از شرکت‌هاي توليدي و صنعتي به شرکت‌هاي ارتباطات و فناوري اطلاعات به ارث رسيده‌اند، در صورتي که تمام حقوق فعالان اين بخش را در برنمي‌گيرد.

ادامه مطلب

گوشي

افزايش مشکلات نرم‌افزاري گوشي‌هاي آيفون

مشخصا، ثبات سيستم عامل يک جنبه‌ي مهم در انتخاب پلتفورم مورد استفاده است. واضح است يک سيستم عامل بي‌ثبات نمي‌تواند کارا باشد. حتي اگر با به‌روزترين ويژگي‌ها و جديدترين تکنولوژي مجهز شده باشد. متاسفانه اين چيزي است که بر اساس تحقيقات اخير ، در مورد «اپل» (Apple) صدق مي‌کند.

ادامه مطلب

واتساپ

ارسال ۶۳ میلیارد پیام در واتساپ شب سال نو میلادی

واتساپ شب سال نو میلادی به رکورد جدیدی در تعداد پیام ارسال‌شده دست‌ یافت. در یک روز ۶۳ میلیارد پیام توسط کاربران این سرویس ارسال شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

طراحي نرم‌افزار اندرويدي نانويي توسط محقق ايراني

محقق دانشگاه فردوسي مشهد موفق به طراحي و ارائه نرم‌افزار اندرويدي استفاده از يک الگوريتم ابداعي، با قابليت توليد انواع نانولوله‌ها بدون محدوديت در نوع ساختار شد.

ادامه مطلب

تلگرام

از تلگرام چه می‌خواهم؟ نمی‌دانم؛ مادرم هم نمی‌داند!

دیروز در تلگرام پیامی از مادرم دریافت کردم که درباره‌ی یک شیوه‌ی جدید سرقت خیابانی بود. البته این شیوه به‌هیچ‌وجه جدید نبود و فکر می‌کنم داستان آن را یکی دو سال پیش در یکی از صفحه‌های عمومی فیس‌بوک خوانده بودم. درواقع احتمالا این داستان تکراری از همان فیس‌بوک چند سال پیش کپی… نه حتی کپی نشده بود! این پیام یک اسکرین‌شات از پست فیس‌بوک بود که اطراف آن را بریده و در یک کانال به اشتراک گذاشته بودند.

ادامه مطلب

مديريت فروش

در یک شرکت دانش بنیان ؛

سیستمهای مدیریت فروش براساس قوانین مالیاتی کشور طراحی شد

محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزار و سخت افزار سیستم های مدیریت فروش شدند که بر اساس قوانین مالیاتی کشور بوده و قابل تغییراند.

ادامه مطلب