پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه فایل PDF را به PowerPoint تبدیل کنیم؟

پاورپوینت

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴:۳۹


این گزارش نحوه تبدیل فایلهای مختلف با فرمت PDF به PowerPoint را به کاربران رایانه آموزش می دهد.

تیک نیوز- شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه یک فایل با فرمت پی دی اف (PDF)  را در محیط ویندوز به فایلی با فرمت  پاورپوینت ( PowerPoint) تبدیل کنیم؛ بنابراین این گزارش به شما آموزش می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

همانطور که از فرمت‌های مختلف فایل‌های مربوطه آگاهی و اطلاع دارید، فایل‌هایی که با فرمت PDF ساخته و ذخیره سازی شده‌اند، به بسیاری از قابلیت ها نظیر ویرایش، حذف و دسترسی به محتوای آنها مجهز نیستند که این امر برای بسیاری از کاربرانی که با محتوای آن کار داشته و می‌خواهند به ویرایش آن بپردازند، بسیار سخت، دشوار و آزاردهنده خواهد بود و ادامه کار را برای آنها ناممکن می‌کند. بنابراین لازم است که در بسیاری از مواقع، این فایل‌ها را با استفاده از ترفند، وب سایت و نرم افزارهای مختلفی تبدیل کرده و به کارهای موردنظر خود بپردازند.

همچنین بسیاری از دانشجویان و کارمندان برای ارائه های کلاسی یا شغلی خود در دانشگاه و محل کار نیاز دارند که فایل های با فرمت پی دی اف را تبدیل به پاورپوینت کنند. 

برای این کار تنها کافیست مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

۱. فایل مورد نظر را با استفاده از نرم افزار ادوبی آکروبات باز کنید 

۲. در پنل سمت راست ، بر روی ابزار Export PDF کلیک کنید

۳. در این قسمت گزینه Microsoft PowerPoint را انتخاب کنید 

۴. حالا بر روی گزینه Export کلیک کنید 

۵. به عنوان آخرین مرحله ، برای حفظ و نگهداری فایل جدید بر روی Save as new file کلیک کنید تا در پوشه های شخصی رایانه شما ذخیره سازی شود. 

منبع: ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو