یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در یک شرکت دانش بنیان ؛

سیستمهای مدیریت فروش براساس قوانین مالیاتی کشور طراحی شد

مديريت فروش

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۰۰


محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزار و سخت افزار سیستم های مدیریت فروش شدند که بر اساس قوانین مالیاتی کشور بوده و قابل تغییراند.

وایمکس نیوز - محمد پور اسدالله، مدیر یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران گفت: با توجه به اینکه اکثر فروشگاههای کشور از سیستم های مدیریت فروش خارجی استفاده می کنند و کاربرد اینگونه سیستم ها می تواند با مشکلاتی همراه باشد، به همین دلیل به فکر طراحی نرم افزار و سخت افزار سیستم های مدیریت فروش افتادیم.

وی گفت: این سیستم طراحی شده در این شرکت بر اساس قوانین مالیاتی کشور قابل تغییر است.

وی افزود: سیستم های مدیریت فروش معمولا به زبان انگلیسی هستند ولی سیستمی که برای فروشگاهها طراحی کرده ایم به زبان فارسی است و در دو مدل 7 و 10 اینچی ساخته شده است.

پوراسدالله خاطر نشان کرد: این سیستم های فروش دارای صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید هستند.

وی با بیان اینکه در مدل 10 اینچی سیستم مدیریت فروش، پرینتر یا چاپگر حرارتی وجود دارد، گفت: همچنین این سیستم مجهز به درگاه یو اس پی است و امکان انتقال گزارش را برای کاربر فراهم می کند. همچنین قابلیت اتصال سیستم به بارکد خوان نیز در آن وجود دارد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید کننده سیستم های مدیریت فروش خاطر نشان کرد: یکی از قابلیت های این سیستم که به صورت بومی طراحی شده، ذخیره سازی 90 دسته با 2700 قلم کالا در حافظه آن است.

پور اسدالله با بیان اینکه این اولین باری است که نرم افزار و سخت افزاری توسط یک شرکت ایرانی طراحی شده است، یادآور شد: در حال حاضر، سیستم مدیریت فروش 4 ماه است که مورد تست قرار گرفته و پیش بینی شده که امسال به فروشگاههای کشور وارد شود.

وی افزود: وقتی سیستمی به اینترنت متصل می شود امکان ویروسی شدن دارد اما برای این سیستم چنین اتفاقی نمی افتد.

وی با بیان اینکه معایب سیستم های خارجی در این سیستم بومی شده وجود ندارد، عنوان کرد: نمونه ایرانی قیمت پاینی نسبت به نمونه های خارجی دارد.

 

منبع : مهر

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو