شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخابات
بزرگيان

معاون نوسازی معاونت توسعه مدیریت رییس جمهوری:

زیرساخت لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود دارد

یک مقام مسوول در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه بستر فناوری اطلاعات کشور برای انتخابات الکترونیکی آماده است، گفت: تا زمانی که امضای الکترونیکی به تصویب نرسد اجرای انتخابات الکترونیکی در کشور امکان پذیر نخواهد بود.

ادامه مطلب

جلالي

مخبر کميسيون امنيت تاکيد کرد:

شرايط اجتماعي براي انتخابات الکترونيکي بايد آماده شود

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه هنوز به طور قطعي برگزاري انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلامي به صورت الکترونيکي مشخص نشده است، اعلام کرد: در ابتدا بايد شرايط فرهنگي، اجتماعي و فني براي برگزاري اين نوع انتخابات مورد بررسي قرار گرفته شود.

ادامه مطلب

خاکي

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت:

آماده همکاری برای برگزاری انتخابات الکترونیکی هستیم

تاکنون از سوی برگزارکنندگان انتخابات الکترونیکی هیچ درخواست همکاری برای شرکت مبین نت ارسال نشده است، اما در صورت لزوم آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را داریم.

ادامه مطلب

مطهري

رییس کمیته مخابرات مجلس:

شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم نیست

به گفته رییس کمیته مخابرات مجلس، هنوز شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات دوره نهم مجلس به شکل رای گیری الکترونیکی به طور کامل فراهم نشده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

مردم استونی در انتخابات مجلس با تلفن همراه رای دادند

شرکت تلفن همراه ای‌ام‌تی (EMT) استونی که شاخه‌ای از شرکت تلیاسونرا(TeliaSonera) است نخستین خدمات شناسایی سیار جهان را ایجاد کرده است که رای دادن با تلفن همراه را در انتخابات میسر می‌کند.

ادامه مطلب

صدوقي

ليست نهايي تجميع آرا انتخابات اتاق بازرگاني تهران

"صدوقي" به عنوان تنها نماينده حوزه ICT به اتاق بازرگاني تهران راه يافت

پس از شمارش نهايي آراي انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران و مشخص شدن 40 نفر براي حضور در هفتمين هيات نمايندگان اين اتاق ليست کامل آرا و نامزدها نيز اعلام شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

نگاهی به جایگاه نمایندگان ictدر فهرست های انتخاباتی

گلیم اتاق و پادشاهان نامهربان

تشکل‌های انتخاباتی برای حضور در انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران، یکی یکی شکل گرفته و گرمای انتخابات را به حداکثر رسانده است. فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز حداقل شش نامزد در این انتخابات دارد که فعالان حوزه به فراخور از تعدادی از این نامزدها اعلام حمایت کرده‌اند. از سوی دیگر، این کاندیداها هم بیکار ننشسته‌اند و برای افزایش شانس موفقیت به فهرست‌های انتخاباتی وارد شده‌اند.
در گزارشی که پیش روی شماست، فهرست‌ها و حمایت‌های انتخاباتی مربوط به نامزدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی شده است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

محمدرضا طلایی، نامزد انتخابات چهارم اسفند:

امیدوارم همه نامزدهای «فاوا» در انتخابات اتاق تهران رای بیاورند

نایب‌رییس اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار معتقد است، هر چند تعداد کاندیدای حوزه فناوری اطلاعات در هفتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران نسبت به دوره‌های قبل افزایش یافته است ولی این تعداد نیز در شان صنعت ICT کشور نیست و کماکان از دیگر صنایع، به طور چشمگیری عقب‌تر هستیم.
محمدرضا طلایی که در این دوره از انتخابات اتاق تهران از سوی صنف IT کاندیدا شده، معتقد است، نقش فناوری اطلاعات باید در اتاق پررنگ‌تر شود وفعالان این صنف حضور جدی‌تری در فعالیت‌های آن داشته باشند.
در ادامه روند اطلاع‌رسانی درباره کاندیداهای انتخاب اتاق با محدرضا طلایی هم گفت‌وگو کرده‌ایم.

ادامه مطلب

صدوقي

به منظور بهبود وضعیت شرکت های ICT در کشور انجام شد؛

کاندیداتوری مدیرعامل همراه اول برای انتخابات اتاق بازرگانی ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره علل حضور خود در انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: بحث مفصلی در هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص حضور فعال در انتخابات اتاق بازرگانی تهران مطرح و قرار شد اینجانب به نمایندگی از همراه اول در انتخابات اتاق شرکت کنم.

ادامه مطلب

تیک نیوز

جزئیات برنامه‌های اقتصادی اصولگرایان برای "معیشت و پیشرفت" رونمایی شد

اقتصاددانان عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان تهران، جزئیات برنامه های اقتصادی این ائتلاف را برای بهبود معیشت مردم و پیشرفت اقتصادی در خبرگزاری تسنیم رونمایی کردند.

ادامه مطلب