دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپل
اپل

مک بوک جدید اپل با سخت افزار قدرتمند در راه است

شرکت اپل در تلاش برای تولید یک مدل جدید از لپ تاپ مک بوک پروی خود است که از نظر سخت افزار قدرتمندتر بوده و امکانات بیشتری دارند.

ادامه مطلب

باطري

رفع مشکل مصرف بالای باتری در مک بوک

اپل می‌گوید یکی از مشکلات مربوط به مرورگر اینترنتی سافاری را که موجب مصرف بالای باتری می شد برطرف کرده است.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

اپل تسليم خواسته‌هاي ترامپ شد

به دنبال فشار دونالد ترامپ رييس جمهور منتخب آمريکا بر شرکت‌هاي فناوري براي توليد محصولاتشان در داخل خاک ايالات متحده، اپل نيز تسليم اين فشارها شد.

ادامه مطلب

اپل - آيفون

آیفون 8 با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟

تحلیل‌گران انتظار دارند آیفون 8 از آنچه که ممکن است تصور کنید بزرگتر باشد و افراد بیشتری را برای گرفتن برند آیفون متقاعد کند.

ادامه مطلب

اپل

اذعان اپل به عدم رمزگذاري عمدي هسته اصلي سيستم عامل آي او اس

زماني که اپل نسخه پيش نمايش سيستم عامل iOS 10 را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود عرضه کرد، بسياري از متخصصان از عدم رمزگذاري هسته اصلي اين سيستم عامل شگفت زده شدند.

ادامه مطلب

گوگل - google photo

برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکس‌های ساده به فایل متحرک گیف

گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های متحرکت گیف مبدل کنند.

ادامه مطلب

اپل - آيفون

هیجان منتظران برای آیفون 7

یک پژوهش جدید از صاحبان گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد که مشتریان برای دیدن آیفون 7 که اپل در فروشگاه امسال رائه می‌دهد، مشاق‌تر از رونمایی آیفون 6 در سال گذشته هستند.

ادامه مطلب

اپل

طبق انتخاب مجله فوربز اپل هنوز هم ارزشمندترین برند دنیاست

گرچه در ماه‌های اخیر شرکت اپل با مشکلات مالی و سقوط سهام مواجه بود اما طبق جدیدترین لیستی که مجله فوربز از ارزشمندترین برندهای جهان اعلام کرده این شرکت هنوز مقام اول را در اختیار خود دارد.

ادامه مطلب

اپل

آیا اپل خطر را احساس کرده است؟

گزارش های مالی و آمار فروشی که در ماه های اخیر منتشر شده اند همگی نشان دهنده فاصله گرفتن کمپانی بزرگ اپل از روزهای درخشان گذشته می باشند. هر چند که بسیاری از رسانه های جهان تلاش می کنند به نحوی شرایط اپل را کمی خوش بینانه نشان دهند اما ظاهرا سران این شرکت نیز دریافته اند که باید فکری به حال بازاری داشته باشند که به تدریج در حال خارج شدن از دستان آنهاست. این نکته را می توان به وضوح در آخرین مصاحبه مدیرعامل کمپانی مشاهده کرد.

ادامه مطلب

آيفون 7

آیفون 7 جذابیت زیادی برای فروش ندارد

مینگ-چی کو یکی از تحلیل‌گران آیفون در یادداشت‌ اخیرش اشاره کرده که آیفون 7 که امسال به بازار عرضه خواهد شد احتمالا ویژگی‌های چندان جذابی برای فروش نداشته باشد. در واقع این تحلیل‌گر معتقد است آیفون 7 چندان حرف مهمی در رقابت میان پرچمداران جدید نخواهد داشت.

ادامه مطلب