دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپل
اپل

حمله نامزدهاي جمهوري خواه به اپل:

اطلاعات خصوصي کاربران را افشا کنيد

پنج نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا با حمله به شرکت اپل از آن خواسته‌اند اطلاعات خصوصي کاربران آيفون را در صورت درخواست اف بي آي افشا کند.

ادامه مطلب

اپل

اپل به اف بی آی:

نمی‌توانید ما را به هک کردن آیفون تروریست سن برناردینو مجبور کنید

شرکت اپل پس از یک هفته کش مکش، روز گذشته درخواست دادگاه برای کمک به دولت برای هک کردن گوشی آیفون عامل حملات تروریستی سن برناردینو را رد کرده است.

ادامه مطلب

اپل

عذرخواهی اپل و به روزرسانی سیستم عامل آی اواس برای رهایی از خطای 53

اپل سرانجام به علت وقوع خطای 53 در برخی مدل های ایفون بعد از به روزرسانی این گوشی از کاربران عذرخواهی و وصله ای را برای حل مشکل مذکور عرضه کرد.

ادامه مطلب

آيفون - اپل

کالبدشکافی iPhone6

نگاهی به درون پیشرفته‌ ترین iPhone ی که تاکنون عرضه شده است عرضه‌ ی نسل ششم iPhone توسط Apple، به واسطه‌ ی بزرگ‌ ترین صفحه‌ ی نمایش این تلفن و Apple Pay انقلابی، ادامه‌ ی مسیر شهرت این کمپانی در جهت نوآوری و استیل به شمار می‌ رود.

ادامه مطلب

اپل

چرا اپل محصولاتش را در چین تولید می‌کند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا شرکت اپل محصولاتش را در چین تولید می‌کند؟ احتمالا بسیاری از شما تصور می‌کنید علت اینکه آیفون در آمریکا تولید نمی‌شود، قیمت پایین نیروی کار و ارزان تمام شدن هزینه تولید در چین است ولی راز اصلی تولید آیفون در چین فراتر از هزینه است.

ادامه مطلب

اپل

تعقیب قضایی اپل به علت خطای 53

5 تن از کاربران گوشی آیفون اپل این شرکت را به علت خطای 53 که استفاده از گوشی هایشان را غیرممکن کرده تحت تعقیب قرار دادند.

ادامه مطلب

اپل

رئیس اتحادیه فناوران رایانه خبر داد

افتتاح فروشگاه رسمی اپل در تهران/تیم کوک به ایران می‌آید؟

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: قرار است فروشگاه کمپانی آمریکایی اپل در ایران توسط فردی که مدعی دریافت مجوزهای لازم است، افتتاح شود.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ از پروژه تولید آیفون 7 کنار گذاشته شد

بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه گارتنر در سال 2015، مجموع چیپ های نیمه رسانای به کار برده شده در تجهیزات دیجیتال با کاهش 1.9 درصدی نسبت به سال قبل روبرو بود که از این میزان 8.9 درصد مصرف توسط سامسونگ الکترونیک و 8.7 درصد مصرف چیپ های نیمه رسانا متعلق به اپل بوده تا این دو شرکت در رتبه های اول و دوم مصرف کنندگان این قطعات قرار داشته باشند. بر همین اساس پیش بینی می شد روند نزولی مصرف این چیپ ها در سال 2016 نیز ادامه داشته باشد و به همین دلیل تولیدکنندگان می بایست به ناچار وارد رقابتی سنگین در این بین می شدند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

سامسونگ از پروژه توليد آيفون 7 کنار گذاشته شد

بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه گارتنر در سال 2015، مجموع چيپ هاي نيمه رساناي به کار برده شده در تجهيزات ديجيتال با کاهش 1.9 درصدي نسبت به سال قبل روبرو بود که از اين ميزان 8.9 درصد مصرف توسط سامسونگ الکترونيک و 8.7 درصد مصرف چيپ هاي نيمه رسانا متعلق به اپل بوده تا اين دو شرکت در رتبه هاي اول و دوم مصرف کنندگان اين قطعات قرار داشته باشند. بر همين اساس پيش بيني مي شد روند نزولي مصرف اين چيپ ها در سال 2016 نيز ادامه داشته باشد و به همين دليل توليدکنندگان مي بايست به ناچار وارد رقابتي سنگين در اين بين مي شدند.

ادامه مطلب

اپل

باز هم یک خطر جدید برای کاربران اپل

شرکت اپل به عنوان پرچمدار تولید کنندگان تلفن همراه در جهان شناخته میشود ، اما این روزها با مشکلات مختلفی از سقوط رتبه تجاری خود ، تا مشکلات متعدد در دستگاه های تلفن جدید مواجه شده است.

ادامه مطلب