دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپل
اپل

مقایسه‌ آمار اپل در زمینه انرژی‌ های پاک با دیگر شرکت‌ های دنیای فناوری

روز گذشته اپل در جریان مراسم معرفی آیفون SE و آیپد پرو، به تشریح دستاورد‌های خود در زمینه‌ی کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی پرداخت. با این وجود به نظر می‌رسد آمار‌هایی که اپل به دسترسی به آن‌ها افتخار می‌کند توسط دیگر شرکت‌های دنیای فناوری نیز دنبال می‌شود. با زومیت همراه باشید.

ادامه مطلب

اپل

در رویداد 2 فروردین اپل اعلام شد

یک رکورد میلیاردی دیگر برای اپل!

همه میدانیم اپل شرکتی قدرتمند با درآمدی میلیاردی است، و امسال در چهلمین سالگرد تاسیس این کمپانی، اپل یک رکورد میلیاردی دیگر نیز به ثبت رسانده است.

ادامه مطلب

اپل

نسخه جدید آیفون چهار اینچی با نام iPhone SE معرفی شد

بالاخره پس از شایعات فراوان، اپل از یک آیفون ۴ اینچی جدید با نام iPhone SE رونمایی کرد.

ادامه مطلب

اپل

مهندسان اپل، استعفا را به همکاری با FBI ترجیح می‌دهند

مدت‌هاست که دولت آمریکا و FBI به بهانه حفظ امنیت ملی، کمپانی اپل را تحت فشار قرار داده‌اند تا به آن‌ها اجازه دهد به داده‌های شخصی کاربرانش دسترسی پیدا کنند. اپل نیز با قاطعیت تمام این درخواست را رد کرده است. گفته می‌شود که با افزایش فشارها، شمار زیادی از مهندسان اپل تصمیم گرفته‌اند که اگر کمپانیشان مغلوب شده و به خواسته FBI تن بدهد، استعفا دهند.

ادامه مطلب

اپليکيشن - اپل

برنامه خبری اپل به روی همه ناشران خبر باز شد

شرکت اپل برنامه خبری خود برای گوشی های هوشمند موسوم به news app را از این هفته در دسترس همه ناشران اخبار و اطلاعات قرار می دهد.

ادامه مطلب

هيلاري کلينتون

اظهارنظر هيلاري کلينتون درباره منازعه اپل و اف بي آي

هيلاري کلينتون نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا هم با موضع گيري در مورد درگيري پليس آمريکا با شرکت اپل اظهار داشت: بايد راهي براي اجتناب از شکستن رمز داده هاي کاربران وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

اپل

سازمان ملل وارد نبرد اپل و اف بی‌آی شد

نبرد میان اف بی آی و شرکت اپل برای دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده کاربران آیفون موجب نگرانی و موضع گیری مقامات سازمان ملل نیز شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپل - سامسونگ

پیشتازی اپل در آمریکا، رهبری سامسونگ در اروپا

Kantar که یک کمپانی و وب سایت تحقیقاتی و اطلاعاتی به شمار میرود به تازگی پستی را منتشر کرده است که در آن در مورد بازار اشباع شده ی گوشی های هوشمند بحث میکند و توضیح میدهد که تولید کنندگان برای رهایی از این رکود و بازار اشباع شده چه کارهایی باید انجام دهند تا به رشد خود ادامه دهند.

ادامه مطلب

اپل

شکست اپل از اف بی آی پایان حریم خصوصی برای مردم آمریکا خواهد بود

امروزه بسیاری از وسایل مورد استفاده مردم در آمریکا به شیوه های مختلف به اینترنت یا شبکه های رایانه ای متصل هستند و پلیس این کشور در تلاش برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در آنهاست.

ادامه مطلب

اپل - سامسونگ

سامسونگ دادگاه تجدید نظر را در مقابل اپل پیروز شد

در ادامه ی دادگاه های سریالی دو غول فناوری ، دادگاه که سامسونگ را به پرداخت جریمه ی 119.6 میلیون دلار بابت نقض پتنت های اپل محکوم کرده بود در دادگاه تجدید نظر حکم را تغییر داد. تاریخ شکایت اولیه ی اپل به سال 2014 برمیگردد که بعد از درخواست های تجدید نظر سامسونگ تا این تاریخ به طول انجامیده است و در نهایت غول کره ای توانسته ثابت کند که به پتنت های اپل تجاوزی نکرده است.

ادامه مطلب