شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
تلفن همراه

شناسه‌دار شدن دخانیات و تلفن همراه در اولویت قرار دارد

مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه ایجاد ادبیات مشترک بین دستگاه‌های مختلف موثر در تجارت کشور تنها با سامانه شناسه کالا امکان‌پذیر است، گفت: با اجرای این سامانه اختلافات آماری از بین می‌رود.

ادامه مطلب

 آيفون 8

زمان رونمایی از آیفون 8

شرکت اپل قرار است در تاریخ 12 سپتامبر سال جاری، طی رویدادی از گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون 8 رونمایی کند.

ادامه مطلب

برنامه هاي موبايلي

پرکاربردترین برنامه‌های موبایلی مشخص شدند

بررسی‌های مؤسسه کام اسکور در آمریکا نشان می‌دهد هر فرد بزرگسال در این کشور به طور متوسط 2.3 ساعت را در روز صرف استفاده از برنامه‌های موبایلی می‌کند.

ادامه مطلب

ايفون

70 درصد از کاربران آیفون حتی به خرید گوشی برند دیگر فکر نمی‌کنند

در حالی که دهها شرکت سازنده گوشی‌های همراه در حال عرضه مدل‌های جدید تولیدات خود هستند، کاربران‌ گوشی‌های هوشمند آیفون وفادارتر از دیگر خریداران این گوشی‌ها به نظر می‌رسند.

ادامه مطلب

روستاها

حل مشکل ارتباطي تمام روستاها

معاون وزير ارتباطات گفت: براساس قولي که وزير ارتباطات داده‌اند بعد از 18 ماه در هيچ نقطه روستايي مشکل ارتباطي نخواهيم داشت.

ادامه مطلب

برنامه آيفون

ناسازگاري 180 هزار برنامه آيفون با سيستم عامل جديد اين گوشي

همزمان با عرضه سيستم عامل جديد آيفون موسوم به iOS11 مشخص شده که 180 هزار برنامه عرضه شده براي اين گوشي ديگر با آن سازگار نخواهند بود.

ادامه مطلب

 آيفون 8

حداقل قیمت آیفون 8 مشخص شد

بسیاری از منابع خبری معتقدند که آیفون 8 گران قیمت‌ترین مدل از گوشی آیفون خواهد بود که تا به حال عرضه شده و ممکن است خرید آن بیش از 1000 دلار هزینه داشته باشد.

ادامه مطلب

رجيستري موبايل‌ها

رجیستری موبایل‌ها به دولت یازدهم نرسید

رجیستری یا شناسنامه‌دار کردن گوشی‌ها و وسایل الکترونیکی یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق است که هرچند طرح مربوطه در دولت‌های قبلی اجرای ناموفقی داشته، اما مدتی است که دوباره مورد توجه قرار گرفته و وزیر ارتباطات دولت یازدهم، اجرای آن را به اولین ماه‌های شروع فعالیت وزیر جدید محول کرده است.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

پيامک‌هاي تبليغاتي؛ همچنان با طعم اجبار!

اگرچه با آگاهي مشترکان از نحوه‌ غيرفعال کردن پيامک‌هاي تبليغاتي، موج نارضايتي‌ها از پيامهاي وقت و بي‌وقت فروکش کرده، اما همچنان پيامک‌هايي هستند که با توجيه ارائه خدمات اپراتور و حمايت از برخي طرح‌هاي تبليغاتي، براي مشترکان ارسال مي‌شود و اين موضوع اعتراضهايي را سبب شده است.

ادامه مطلب

برنامه موبايلي

برنامه موبايلي که بچه‌ها را وادار به ديدن پيامک والدين مي‌کند

اين روزها وادار کردن فرزندان به مشاهده و مطالعه پيامک‌هايي که والدين برايشان مي‌فرستند کار دشواري شده، اما طراحي يک برنامه تلفن همراه اين مشکل را برطرف کرده است.

ادامه مطلب