شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
آيفون ?

باتری آیفون 8 پلاس منفجر شد

هنوز خاطره انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 سامسونگ از اذهان عمومی پاک نشده که از انفجار گوشی آیفون 8 پلاس اپل خبری منتشر شده است.

ادامه مطلب

تماس و پيامک در طول پرواز

تماس و پیامک در طول پرواز چند؟

اگرچه بخش اعظم استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، مختص حضور در کشورهای خارجی است، اما گاهی ممکن است در شرایط اضطرار و پیش از رسیدن به مقصد سفر، در طول پرواز به برقراری ارتباط نیازمند شوید؛ در آن صورت می‌توانید از رومینگ پرواز اپراتورهای همراه استفاده کنید.

ادامه مطلب

مکالمه حجاج ايراني

برقراری ۸ میلیون و ۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی

شرکت ارتباطات زیرساخت در ایام حج امسال، بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کرد.

ادامه مطلب

تبليغات پيامکي

مزاحمت تبليغات پيامکي سيم‌کارت‌هاي شخصي حاد شد

در حوزه ICT معمولا مشکل توسط رسانه نمايش داده و حتي فرياد زده مي شود اما با نبود جديت کافي براي رفع، مشکل حاد مي شود. پس از سالها پيامک تبليغي انبوه ساماندهي شد و اکنون که معضل جديد پيامک‌ تبليغي سيمکارت‌هاي شخصي حاد شده، تصميم جديدي براي حل موضوع اتخاذ شده است.

ادامه مطلب

گوشي

قابلیت به روزرسانی گوشی‌های اندرویدی واقعی می‌شود

بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌دانند که قابلیت به روزرسانی سیستم عامل مذکور در نسخه‌های مختلف آن تنها صوری است و کاربران عملا نمی‌توانند این به روزرسانی را انجام دهند.

ادامه مطلب

آيفون 8

استقبال کم از آيفون 8 ارزش سهام اپل را کاهش داد

استقبال از گوشي جديد آيفون 8 اپل کمتر از حد انتظار بوده و همين مسأله موجب شده تا ارزش سهام اين شرکت در بازارهاي جهاني کاهش يابد.

ادامه مطلب

رجيستري موبايل

طرح مسير سبز براي واردات گوشي موبايل پس از رجيستري

پيشنهادهايي مطرح است که پس از اجراي رجيستري گوشي موبايل، گمرک مي‌تواند گوشي را جزء کالاهاي مسير سبز قرار دهد که اين امر شرايط بسيار مناسبي را براي افزايش واردات قانوني اين کالا فراهم خواهد کرد.

ادامه مطلب

قفل خودروها

برنامه‌هاي تلفن همراه جايگزين قفل خودروها مي‌شوند

شرکت بي ام و قصد دارد به تدريج کليد را از خودروهاي توليدي خود حذف کند و براي بازوبسته کردن درب خودرو از برنامه هاي تلفن همراه بهره بگيرد.

ادامه مطلب

اذري جهرمي

انجمن جهاني موبايل ايران را تحريم نکرد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در واکنش به خبري مبني بر تحريم ايران از سوي انجمن جهاني موبايل (GSMA) گفت: اين خبر دقيق نيست.

ادامه مطلب

 آيفون X

قابليت جديد آيفون X هنگام شارژ بي‌سيم

طبق گزارش‌هاي منتشر شده، گوشي هوشمند آيفون ايکس اپل زماني که بصورت بي سيم شارژ مي شود، به کاربر يک انيميشن سه ‌بعدي نمايش خواهد داد.

ادامه مطلب