دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلگرام
تلگرام

سه قابلیت مخفی تلگرام

کاربران نرم افزارها و پیام رسان های موبایلی باید با حساسیت و دقت بسیار زیادی از حریم شخصی خود حفاظت کنند.یکی از پرطرفدارترین این پیام رسان ها اپلیکیشن تلگرام است که در ادامه مطلب به چند ترفند امنیتی و کاربردی در این نرم افزار اشاره خواهیم داشت.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام به رکورد 100 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید

امروز تیم توسعه دهندگان اپلیکیشن تلگرام در پستی رسمی اعلام کردند این برنامه که در سال 2013 آغاز به کار کرده بود به رقم 100 میلیون کاربر ماهانه فعال رسیده است. در اعلامیه این کمپانی آنده که روزانه 350000 کاربر جدید به تلگرام افزوده می شوند و هر روز بیش از 15 میلیارد پیام توسط تلگرام بین کاربران رد و بدل می شود. این اعداد و ارقام همچنین در سخنرانی پاول دوروف، موسس تلگرام در حاشیه نمایشگاه MWC 2016 نیز اعلام شد.

ادامه مطلب

تلگرام

عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه :

تلگرام سرورش را به ایران منتقل نکند از رقابت خارج می‌شود

عضو کارگروه فیلترینگ با بیان اینکه به وابستگی مردم به تلگرام توجه داریم، گفت: اما اگر تلگرام به خواسته‌ موجه ایران تمکین نکند به سرنوشت شبکه‌هایی که هم فیلتر نشدند و هم حذف شدند دچار می‌شود که تاکنون تلگرام تا حدی به خواسته‌های ایران توجه کرده است.

ادامه مطلب

تلگرام

سریعا دست به کیبورد شوید/

اسپم ناگهانی برخی کاربران تلگرام در روزهای اخیر

آپدیت جدید نسخه وب تلگرام که اخیرا ارائه شده، اکانت برخی کاربران این شبکه پیام‌رسان موبایلی را اسپم کرده است که برای رفع آن باید دست به کیبورد شوید.

ادامه مطلب

تلگرام

لغو دسترسی دستگاه های دیگر از تلگرام شما

همانطور که می دانید، در تلگرام شما می توانید از نرم افزار و خدمات این پیام رسان در دستگاه های متعدد مانند موبایل ، تبلت و کامپیوتر به صورت همزمان و تنها با یک حساب کاربری بهره ببرید.این یک قابلیت کلیدی برای تلگرام محسوب می شود. اما همین قابلیت می تواند یک مشکل امنیتی به شمار آمده و حساب شما را تهدید کند.

ادامه مطلب

تلگرام

آموزش گذاشتن رمز عبور (Passcode) بر روی تلگرام

یکی از بزرگترین دغدغه ی هر کاربر در دنیای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی، احساس امنیت و حفظ حریم خصوصی می باشد.قرار دادن یک رمز عبور بر روی برنامه های پیام رسان مانند تلگرام می تواند موجب حفظ حریم خصوصی کاربر شده و از مشاهده پیام ها ، دوستان و دیگر اطلاعات شخصی توسط دیگر افراد جلوگیری شود.

ادامه مطلب

تلگرام

انتقاد مدیر رسانه‌ای حوزه علمیه قم هم‌زمان با سفر واعظی

فروهر: دولت در فیلتر تلگرام اهمال می کند

هم زمان با سفر وزیر ارتباطات به قم، گفت وگوی انتقادی یکی از مدیران رسانه ای حوزه علمیه قم از عملکرد دولت در قبال فیلترینگ تلگرام، منتشر شد.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام راه را برای گیف‌ باز کرد

گیف (gif) یا تصویر گرافیکی متحرک از جذابیت‌های فضای مجازی در کنار تصاویر و ویدیوهاست و تلگرام هم برای اینکه از قافله عقب نماند، این ویژگی را به جدیدترین نسخه خود اضافه کرده است.

ادامه مطلب

تلگرام

نظر عجب رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت ارشاد:

«گیزمیز» بهترین کانال فارسی زبان تلگرام است!

رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کانال ایرانی تلگرام «بدندید» متعلق به شبکه ماهواره ای «GEM» پرمخاطب ترین و «گیزمیز» بهترین کانال تلگرامی فارسی زبان است.

ادامه مطلب

تلگرام

ادعای هک تلگرام واقعی است؟

آموزش تضمینی و غیرتضمینی هک تلگرام موضوعی است که طی ماه‌های اخیر با توجه به تعداد بالای کاربران این نرم‌افزار در کشور، مورد سوءاستفاده برخی افراد یا شرکت‌ها قرار گرفته است.

ادامه مطلب