دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلگرام
واعظي

هيچ نرم‌افزاري جايگزين تلگرام نمي‌شود/شبکه "توانا" در حال اجراست

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به اين سوال که شنيده شده قرار است، نرم‌افزار سروش جايگزين تلگرام در شبکه‌هاي اجتماعي فضاي مجازي شود، گفت: هيچ نرم‌افزاري جايگزين تلگرام نمي‌شود.

ادامه مطلب

تلگرام

از هر 10 ایرانی 6 نفر عضو شبکه‌های اجتماعی هستند

نتایج نظر سنجی ایسپا نشان می‌دهد که از هر 10 ایرانی شش نفر در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند و شبکه تلگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار دارد و بیشترین افراد عضو نیز از میان افراد تحصیل‌کرده دانشگاهی هستند.

ادامه مطلب

تلگرام

دارندگان نیمی از کانال‌های پرمخاطب تلگرام احراز هویت شدند

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از احراز هویت حدود نیمی از کانال‌های تلگرامی با بیش از 5000 عضو، پیرو مصوبه شورایعالی فضای مجازی در این خصوص، خبر داد.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام از صفر تا صد؛ هر آنچه بايد در مورد اين اپليکيشن پيام رسان بدانيد

در ميان انبوه اپليکيشن هاي پيام رساني که اين روزها در موبايل ها مي بينيم، شکي نيست که تلگرام يکي از محبوب ترين آنهاست.

ادامه مطلب

تلگرام

هشدار قوه قضائيه درباره استفاده اداري از تلگرام

دادستان کل کشور در نامه‌اي به برخي مسئولان اجرايي، نسبت به استفاده از تلگرام براي اطلاع‌رسانيِ امور سازماني هشدار داده است.

ادامه مطلب

تلگرام

اختلال در دسترسی به تلگرام ناشی از مشکلات سرورهای بخش اروپا و آسیاست

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه ارتباط مشکل ایجاد شده در دسترسی به شبکه تلگرام را با شبکه ارتباطی کشور رد کرد و آن را ناشی از اختلال در سرورهای بخش اروپا و آسیای این پیام رسان دانست.

ادامه مطلب

دادگاه

خيانت و طلاق به‌خاطر تلگرام

زن جواني که به خيانت شوهرش در شبکه مجازي پي برده بود، مهريه 300 سکه‌اي‌اش را در دادگاه خانواده به اجرا گذاشت.

ادامه مطلب

تلگرام

حراج اطلاعات در تلگرام؛ شماره بده، اسم و تصوير بگير!

زماني که با اين بات روبه‌رو مي‌شويد با خود مي‌پرسيد چطور شماره‌ها، نام و تصوير افراد مي‌تواند اينچنين ساده و سريع قابل دسترس باشد. آيا اين کار قانوني است؟ آيا اتفاقي که مي‌افتد حريم شخصي افراد را زير سؤال نمي‌برد؟ آيا احتمال سوءاستفاده بيشتر نمي‌شود؟

ادامه مطلب

دستگيري

دستگیری 32 مدیر و عضو کانال‌های تلگرامی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تشریح جزئیاتی تازه از دستگیری 32 نفر از مدیران و اعضای کانال‌های تلگرامی در این استان گفت: این افراد با تحریک اشخاص به انحرافات جنسی، گرایش به مضامین غیر اخلاقی و ایجاد پروفایل غیر واقعی به جذب بیش از 3000 نفر در کانال‌های غیراخلاقی اقدام کرده بودند.

ادامه مطلب

واعظي

هدف شناسایی متولیان کانال‌ها است

کانال‌های بیش از 5 هزار عضو ملزم به دریافت مجوز نیستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سامانه ثبت کانال‌های تلگرامی و صفحات اجتماعی دارای بیش از 5 هزار عضو گفت: هدف ما این نیست که این کانال‌ها مجوز بگیرند بلکه می‌خواهیم هویت خودشان را در وزارت ارشاد ثبت کنند.

ادامه مطلب