دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلگرام
تلگرام

مذاکره وزارت ارتباطات با دستگاه قضايي براي برقراري تماس صوتي تلگرام

وزير ارتباطات گفت: به‌ عنوان مطالبه مردم مذاکرات مجددي با دستگاه قضايي براي برقراري تماس صوتي تلگرام انجام مي‌دهيم تا ببينيم مي‌توانيم اين امکان در اختيار مردم باشد يا خير.

ادامه مطلب

تلگرام

فيلتر کردن چاره کنترل کانال‌هاي تلگرامي نيست

«واقعيت اين است که نه فيلتر کردن چاره موضوع است و نه رها شدن کامل موضوع. تجربه فيلتر کردن شبکه‌هاي اجتماعي مشابه، پيش روي ماست. يا کاربران با فيلترشکن در اين شبکه‌ها فعاليت مي‌کنند يا به شبکه اجتماعي ديگري کوچ کرده‌اند.»

ادامه مطلب

تلگرام

48 درصد تخلفات فضاي مجازي مربوط به تلگرام است

رييس مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال 48 درصد تخلفات فضاي مجازي مربوط به تلگرام است،گفت:‌ تکنولوژي قابل انسداد نبوده و چاره کار بستن تلگرام نيست بلکه بايد خلاء‌هاي قانوني در اين فضا را پر کنيم.

ادامه مطلب

تلگرام

رکورد انتشار مطالب در کانال‌هاي فارسي‌زبان تلگرام شکست

سرپرست پژوهشگاه فضاي مجازي کشور از شکستن رکورد انتشار يک ميليارد مطلب در کانال‌هاي عمومي فارسي‌زبان تلگرام خبر داد.

ادامه مطلب

تلگرام

وزیر ارتباطات:

تکذیب مدیر تلگرام درباره دخالت ایران در سرور تلگرام صحیح بود

وزیر ارتباطات، گفت: در اینجا گفته شد که تلگرام سرورهایش را به ایران منتقل کرده تا ایران به آن دسترسی داشته باشد و در آن دخالت کند که مدیر تلگرام به درستی این را تکذیب کرد اما کسی انتقال سرور به ایران برای قرار گرفتن CDN و میزبانی کانال‌های پرظرفیت در داخل را تکذیب نکرده است.

ادامه مطلب

محمود واعظي-وزير ارتباطات

تکليف خود را مشخص کنيد!

محمود واعظي درپاسخ به اظهارات امروز معاون قضايي دادستان کل کشور در خصوص فضاي مجازي و تلگرام گفت: ايشان بالاخره تکليف خود را مشخص کند که يک روز مي‌گويد سرور تلگرام بايستي به کشور بيايد و روز ديگر مي گويد ورود سرورها مصداق نفوذ و جاسوسي است.

ادامه مطلب

تلگرام

دو راه حل براي جلوگيري از دسترسي به حساب تلگرام پس از واگذاري سيم‌کارت

نرم‌افزار تلگرام براي فعالسازي حساب، از روش ارسال کد فعالسازي به شماره سيم‌کارت استفاده مي‌کند که در صورت تغيير مالکيت سيم‌کارت، مالک جديد ممکن است بتواند به حساب تلگرام صاحب سيم‌کارت دسترسي پيدا کند.

ادامه مطلب

تلگرام

قابلیت تماس صوتی به تلگرام افزوده شد

ویژگی تماس صوتی تلگرام از روز پنج‌شنبه (10 فروردین / 30 مارس) در غرب اروپا فعال شده و قرار است به‌زودی به سایر نقاط دنیا و ایران هم برسد.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

اجرای نظرسنجی ملی در خصوص استفاده از شبکه‌های اجتماعی

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در بهمن ماه سال ۹۵ اقدام به اجرای نظرسنجی ملی در خصوص سنجش میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش مردم به این شبکه‌ها از طریق تلفن و با حجم نمونه ۱۵۰۰ نفر کرد.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي

واتس‌اپ و تلگرام امن هستند؟

واتس‌اپ و تلگرام يک نقص امنيتي شديد دارند که به هکرها اجازه مي‌دهد تنها با يک تصوير بدافزار حساب‌هاي کاربران را بربايند و با توجه به رمزنگاري دوطرفه اين اپليکيشن‌ها و عدم دسترسي به پيام کاربران، امکان بررسي اين نقص و شناسايي بدافزار از بين مي‌رود.

ادامه مطلب